سلامت و تندرستی

اجرای قرنطینه هوشمند در تهران؛ بزودی / عدم کارایی محدودیت تردد شبانه در شرایط فعلی

معاون درمان محدودیت های تردد شبانه کرونا استان تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت کرونا در پایتخت تحت کنترل است، گفت: در شرایط فعلی این محدودیت ها موثر به نظر نمی رسد، ارائه کردیم.

گفت و گو با تیتر اول دکتر نادر توکلی وی در خصوص محدودیت های ترافیکی شبانه در کرونا گفت: سه هفته پیش در ستاد مرکزی کرونا در استان تهران مصوبه ای مبنی بر رفع محدودیت تردد شبانه داشتیم. در شرایط فعلی به نظر می رسد این محدودیت ها به درستی عمل نمی کند و به همین دلیل برای ستاد ملی پیشنهاد لغو آن را دادیم. محدودیت‌های ترافیکی شبانه پارسال قطعا موثر بود زیرا در اوج کرونا بودیم و از این طریق توانستیم تعداد دیدارهای خانوادگی و دوره‌ای که بیشترین تأثیر را در افزایش موارد داشت کاهش دهیم.

وی درباره محدودیت های هوشمند کرونا گفت: اجرای طرح مهار هوشمند کمی پیچیده و زمان بر است. بر اساس این مصوبه، موضوع قرنطینه هوشمند در آینده نزدیک مطرح می شود و مردم به تدریج باید کارت واکسیناسیون داشته باشند. البته واکسیناسیون به تنهایی مفید نیست و همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی اهمیت دارد.

وی در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی در پایتخت گفت: این طرح همچنان وجود دارد، زیرا زمانی که در فاز خاموش بیماری قرار می گیریم، اهمیت طرح مشخص می شود، زیرا پیگیری تماس های مثبت در حال حاضر بسیار مفید است. وضعیت.

توکلی ادامه داد: آنچه به ما دستور داده شده این است تست تاج شهید سلیمانی رایگان است; دانشکده های علوم پزشکی در حوزه سلامت هزینه کرده اند که بازگشت این منابع بخشی به سازمان های بیمه گر و بخشی مربوط به سایر رشته های مرتبط است.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی بر اساس تعداد مشتریان است و همچنان قوی است. مراکز مشخصی با همکاری بسیج جامعه پزشکی در باسیا و نواحی راه اندازی شده است که شدت و شدت اجرای آن به وضعیت عمومی کرونا بستگی دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا