استان ها

محدودیت تردد در کردستان پابرجاست

تیتر اول / کردستان رئیس پلیس راهور کردستان گفت: با توجه به شرایط کرونا و نزدیک شدن به عید سعید فطر ، محدودیت های ترافیکی شبانه از ساعت 22:00 تا 3:00 همچنان برقرار است.

در مصاحبه ای ، سرهنگ تیتر اول ، برزوی مرادی ، با اشاره به ممنوعیت تردد در شب ، گفت: “طبق مصوبه ستاد تاج ملی ، بدون در نظر گرفتن رنگ (کرونا) محدودیت های ترافیکی شب تا اطلاع ثانوی از ستاد تاج و تعهدات حفظ می شود. محدودیت در این زمینه برداشته خواهد شد. “

وی افزود: از روز سه شنبه در کلیه ورودی های استان 500 هزار تومان جریمه نقدی در نظر گرفته می شود ، بنابراین ما از افرادی که در برنامه خود هستند درخواست می کنیم سفر خارج از استان را لغو کنند اما در صورت لزوم می توانند با فرمانداران هر یک سفر کنند شهر برای سفر. “

رئیس پلیس راهور کردستان گفت: ترافیک غیرنظامیان تحت ممنوعیت قبلی در ساعت های شبانه ممنوعیت رفت و برگشت شبانه از ساعت 10 شب تا 3 بعدازظهر همچنان ادامه دارد ، اما تردد در ماه های مبارک رمضان مجاز است و شهروندان فقط می توانند برای بقیه شب حرکت کنند.

سرهنگ مرادی با اشاره به مشاغل مورد نیاز در مورد ترافیک شبانه گفت: ممکن است فرماندار هر شهرستان مجوز بررسی موضوع و نیاز به تردد برای مردم را صادر کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا