عمومی

کارگروه تخصصی کارآمدان در بسیج کارگری مرکزی

برای رفع موانع تولید

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله از شرکت هفت هزار و ۵۰۰ نفر از کارگران در طرح شیفت ایثار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ پاسدار سجادی در نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگری در شرکت هپکوی اراک گفت: در راستای رفع موانع تولید در کارخانجات، کارگروه تخصصی کارآمدان با حضور متخصصان مجرب و با تجربه شرکت‌ها راه اندازی شده و پس از شناسایی مشکلات، آنها را در هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگری مطرح و بررسی می کنند.

هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری متشکل از نخبگان دانشگاهی و مهندسان باتجربه حوزه صنعت است که در خصوص رفع موانع تولید گام بر می‌دارد.

او افزود: رفع موانع و مشکلات بیش از ۴۰ واحد تولیدی توسط هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری یکی از مهمترین اقدامات در یک سال گذشته است.

مسئول بسیج کارگران وکارخانجات سپاه روح الله گفت: یکی از اقداماتی که در دستور کار سازمان بسیج کارگری قرار گرفته اردو‌های راهیان پیشرفت است که نخبگان و اقشار مختلف برای اطلاع از دستاورد‌های حوزه صنعت از کارخانجات بازدید می‌کنند و البته این اردو برای اصحاب رسانه استان مرکزی هم برگزار شده است.

سرهنگ سجادی افزود: خوشبختانه استراتژی صنایع در دولت سیزدهم تولید محور، بازار محور و با هدف رفع نیازمندی‌های کشور است و بسیج کارگری با همه توان در این مسیر به کارخانجه ها کمک خواهد کرد.

 

دکمه بازگشت به بالا