استان ها

تشکیل کارگروه های تخصصی برای حل مشکلات بزرگترین مجتمع گردشگری خاورمیانه

تیتر اول / مرکزی استاندار استان مرکزی از تشکیل کارگروه های تخصصی برای رفع مشکلات شرکت توسعه گردشگری اراضی ایران زرندیه (ایسلند) به عنوان بزرگترین مجموعه گردشگری خاورمیانه خبر داد.

در مصاحبه تیتر اول ، سید علی آقازاده ، توضیح جزئیات نشست مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی ناحیه مرکزی استان مرکزی و زرندیه در ایسلند و منطقه ویژه اقتصادی ایران ، افزود: این جلسه برای بررسی چالش های پیش رو و موانع توسعه در منطقه برگزار شد. تصمیماتی استراتژیک برای غلبه بر این مشکلات گرفته شد.

وی با اشاره به مشکلاتی که این شرکت در سال گذشته در زمینه اداری با آن روبرو بوده است ، اظهار داشت: اگرچه در این مدت برخی از این مشکلات برطرف شده است ، پس از فرمانداری و دستگاه های اجرایی ، این مجموعه توانسته است فعالیت های خود را انجام دهد. برنامه های تعریف شده را ادامه دهید

فرماندار استان مرکزی اظهار داشت: در این جلسه کارهایی برای بررسی و تصمیم گیری در مورد مشکلات باقی مانده شرکت که مسئولیت استان بود انجام شد و خوشبختانه با هم افزایی های مناسب و مشارکت بین بخشی ، ساز و کار مناسبی اتخاذ شد. البته مقرر شد برخی از مشکلاتی که باید در سطح ملی بررسی شود و مقرر شد آنها را برطرف کنیم ، از طریق رهبران استان دنبال شود.

آقازاده از ایجاد کارگروه های تخصصی برای رفع مشکلات شرکت در استان خبر داد و افزود: تعریف مسئولیت کارگروه های مستقر باعث تسریع در روند رسیدگی به مشکلات توسعه باقیمانده شرکت می شود.

وی با اشاره به اینکه مجتمع گردشگری و تفریحی زرندیه ایران نخستین مجتمع بزرگ گردشگری در ایران و منطقه و خاورمیانه از نظر تنوع در استفاده و تنوع خدمات است ، افزود: در این جلسه کلیه سران استانی و شهری مسئولیت رسیدگی به چالش ها را دارند. موانع توسعه شرکت ، افتتاح و بهره برداری از مراحل مختلف تا پایان سال و آغاز سال آینده بود.

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه مشکل اصلی شرکت توسعه گردشگری اراضی ایران زرندیه مشکل آبرسانی است ، افزود: هزینه فعلی این شرکت 200 میلیارد دلار برای انتقال آب خام از جنوب تهران به جنوب تهران با 400 لیتر در ثانیه است. تخمگذار لوله ها به بخشی از فرآیند آبرسانی لازم تبدیل شده و به دنبال آن مشکلات اداری که در این جلسه تصمیم به خروج از آن گرفته شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه بزرگ گردشگری و اوقات فراغت کشور دارای فیبر نوری نیز از دیگر الزامات تعیین شده در این جلسه است ، گفت: ایجاد این مجموعه فیبر نوری راه را برای ایجاد پارک علم و فناوری و برقراری ارتباطات بین المللی با استفاده از فیبر نوری هموار می کند. بودن.

آقازاده همچنین به مشکل گازرسانی درخواست شده توسط این شرکت اشاره کرد و افزود: “در این جلسه مقرر شد که شرکت گاز استان مرکزی راه حلی برای این مشکل پیدا کند. به طور کلی ، تمام رهبران استان وظیفه دارند سازوکارهای مناسب را اتخاذ کرده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات باقی مانده انجام دهند.” جمع آوری شد.

در حاشیه این نشست معاون استاندار امور اقتصادی در جمع خبرنگاران با اشاره به دوازدهمین جلسه کارکنان اقتصاد مقاومتی استان به ریاست استاندار مرکزی در شرکت توسعه گردشگری اراضی ایران در زرندیه گفت: تصمیمات خوبی در این جلسه اتخاذ می شود در عمل ، بهتر

سعید فرخی با اشاره به برخی از مشکلات زیرساختی شرکت توسعه گردشگری اراضی ایران ، افزود: مشکل ارتباط فیبر نوری ، ایجاد رژیم گمرکی در منطقه ویژه اقتصادی ایران و مشکلات شرکتهای خدماتی وجود داشت. کارکرد کامل این مجموعه را سرعت بخشید.

وی افزود: در ادامه این جلسه همچنین به بررسی مشکلات چندین کارخانه در شهرستان زرندیه به منظور رفع مشکلات مشاغل و حل جهش واقعی تولید در منطقه و استان مراکش ، ایجاد شغل پرداخته شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا