استان ها

اجرای طرح های انرژی های تجدید پذیر در استان قزوین در اولویت است

آنطور که این خبرگزاری گزارش داد تیتر اول نه قزوین; در مراسم معرفی مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق برق در استان کاشوین روز چهارشنبه در یک ویدئو کنفرانس با حضور آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر و جمعی از مدیران ارشد توانیر، سرتیپ رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) رجانی قائم مقام هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، مدیرعامل برق منطقه ای خلجی زنجان و مدیران عامل بیرونوندی، مرادی و دیلمی صنعت آب و برق استان ضمن قدردانی از خدمات ساسو بهادیوند چگینی مدیرعامل سابق مسعود خواجه وند به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق برگزار شد. استان قزوین معرفی شد.

مسعود خواجه وند در این مراسم اعلام کرد: تامین انرژی برق قزوین به عنوان یک مرکز صنعتی و کشاورزی کشور بسیار حائز اهمیت است و همکاران ما در گذشته تلاش کرده اند با تامین برق مورد نیاز بخش های مختلف، روند توسعه استان را تسریع کنند.

image_2022_1_19-19_14_32_105_V7i

وی افزود: با تشکیل شورای تلفیق آب و برق در استان شاهد وحدت رویه و تمرکز و وحدت قابل قبول در کار و همچنین تعامل خوبی که بین مدیران آب و صنعت برق ایجاد شده است، هستیم. ” خدمت به مردم و مشترکین نیز آسان تر و سریع تر می شوند.

▪️۶۵ درصد برق استان در بخش تولیدی مصرف می شود

خواجه وند خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیش از 65 درصد برق استان قزاقستان در بخش های صنعتی، کشاورزی و تولیدی مصرف می شود که استخدام و اقتصاد استان کمک موثری بوده است.

مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق قزوین یادآور شد: استان قزوین ظرفیت انرژی های تجدیدپذیر زیادی دارد.

و ما سعی خواهیم کرد زمینه را بیاوریم سرمایه گذاران پروژه های انکشافی سکتور خصوصی را در این زمینه ارائه دهید.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت های ایجاد شده در استان برای جذب سرمایه سرمایه گذاران در دسترس هستند و امیدواریم با برنامه ریزی و برنامه ریزی مناسب بتوانیم گام های موثری در توسعه پروژه های انرژی های نو و بهره برداری از نیروگاه های بادی و خورشیدی برداریم.

image_2022_1_19-20_7_29_371_8sB

خواجه وند گفت: قزوین را می توان قطب انرژی برای اجرای طرح های انرژی های نو در کشور دانست و این رویکرد در اولویت برنامه های این شرکت قرار دارد.

وی افزود: استفاده از هر فرصتی برای رسیدن به سطح مطلوب نشانگر شرکت توانیر اعلام کرد مشارکت همکاران را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا