حوادث

جزییات حادثه اتوبوس خبرنگاران/اتوبوس فاقد صورت وضعیت و متعلق به کارخانه سیمان بود

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی ایالت در توضیح تخلفات حادثه اتوبوس اظهار داشت که اتوبوس از کار افتاده و متعلق به یک کارخانه سیمان است.

سرهنگ هادی امیدوار در گفت وگو با تیتر اولوی در مورد حادثه اتوبوس خبرنگاران محیط زیست که منجر به کشته شدن خبرنگار تیتر اول ، مهشاد کریمی و خبرنگار ایرنا ریحانه یاسینی شد ، گفت: این پرونده توسط قوه قضائیه تحویل می شود

وی با بیان اینکه این اتوبوس در سال 2006 ساخته شده است ، اظهار داشت: طبق تحقیقات ما ، اتوبوس دارای تست فنی بود ، اما چون در جاده کوهستانی رانده می شد و اغلب از ترمز استفاده می کرد ، سیستم ترمز با مشکل روبرو شد. وی همچنین استفاده نکرد ترمزهای ثانویه اتوبوس.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با رد این گفته که راننده از جاده فرعی برای دور زدن پلیس راهنمایی و رانندگی در حال رانندگی است ، گفت: “اصلاً نبود. این اتوبوس از جاده اصلی در حال رانندگی بود و متعلق به یک کارخانه سیمان و کارگران بود “حرکت. مسیر در حال حرکت است. پلیس اظهار داشت که آنها کارگران سیمان را حمل می کنند و با توجه به اینکه این روند سالها ادامه داشته است ، پلیس نیز آن را تأیید کرد.

امیدوارم آیا مدیر تخلفی انجام داده باشد یا خیر؟ وی گفت: در حال حاضر ، پلیس تشخیص داده است که راننده مسافران را بدون هیچ گونه وضعیتی سوار و حمل می کند ، به این معنی که او گزارش نکرد مسافران چه کسانی هستند و مسیر وی تغییر کرده است. راننده از یک مسیر کوهستانی عبور کرد و همانطور که گفتم به همین دلیل مجبور بود اغلب از ترمز استفاده کند.

وی ادامه داد: تخلف دیگر این راننده عدم استفاده از ترمز کمکی بود.

امیدوار افزود: همچنین به نظر می رسد که مقام محلی از اتوبوس کارخانه سیمان استفاده کرده است زیرا ممکن است اتوبوس آزاد باشد. در چنین مواردی ، مقام محلی باید پلیس راهنمایی و رانندگی را که مسافران اتوبوس هستند ، مطلع کند. اگر آنها این موضوع را به ما اطلاع می دادند ، ما یک اتوبوس انتخاب می کردیم و همچنین یک تیم اسکورت برای آن اتوبوس مستقر می کردیم.

وی در مورد وضعیت ثبت شده اتوبوس گفت: راننده این اتوبوس اعلام کرده بود که مسافرانش کارمندان یک کارخانه سیمان هستند و شاید به دلیل آزاد بودن اتوبوس وضعیت را تغییر نداد. این اتوبوس باید مسافتی از شهر تا کارخانه را طی می کرد اما در این مأموریت مسیر آن تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه اتوبوس تست فنی نداشته است ، اظهار داشت: آزمایش های ما نشان می دهد که اتوبوس دارای تست فنی بوده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا