بهترین های کسب و کارعمومی

چه ماسکی برای چاقی صورت خوبه؟

آشنایی با انواع ماسک حجم دهنده صورت به شما کمک می‌کند تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورتی زیبا و شاداب‌تر از همیشه داشته باشید.ماسک حجم دهنده صورت برای افرادی که به هر دلیلی دچار کاهش وزن شده‌اند و فرم صورت آن‌ها بهم خورده است مناسب می‌باشد. در ادامه این مقاله از شما را با انواع مفید در این زمینه آشنا نموده و اطلاعاتی در مورد مزایا، معایب و نحوه مصرف آن به شما خواهیم داد.

ماسک سیب زمینی برای چاقی صورت (راه‌کار خانگی چاق شدن صورت با سیب زمینی) - کمدا

آشنایی با ماسک حجم دهنده صورت

از دلایل اصلی لاغر شدن صورت می‌توان به ورزش کردن بیش از حد، بالا رفتن سن و تغییرات شدید هورمونی و همچنین استعمال دخانیات اشاره کرد. در واقع درست است که ورزش کردن برای بدن فواید بی‌شماری دارد ولی باید بدانید که ورزش‌های سنگین در زمان‌های طولانی می‌تواند به صورت شما آسیب‌های بسیاری وارد نماید.

سن شما نیز در لاغر شدن صورت بسیار اثرگذار است و باید بدانید که با گذر زمان عمل شما کاهش پیدا کرده و شما دیگر همچون قبل جوان و شاداب نخواهید بود. با افزایش سن ممکن است چربی‌های بدن شما کاهش شدیدی داشته باشد و صورت شما هم با این وجود به شدت لاغر خواهد شد و بهتر است از ماسک‌های طبیعی جهت حجم دادن به پوست خود استفاده نمایید.

هورمون‌های زنانه استروژن می‌توانند تاثیرات بسیار زیادی بر روی پوست شما گذاشته و از این رو زمانی که هورمون‌های شما دچار تغییرات شوند شما شاهد لاغرتر شدن صورت خود خواهید بود زیرا کاهش این هورمون قادر است تاثیرات جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد. از این رو سعی نمایید همیشه هورمون‌های خود را در حد تعادل نگه دارید و از بهم خوردن آن‌ها پیشگیری نمایید.

از دیگر مواردی که می‌تواند سبب لاغری صورت شما شود استرس است و باید بدانید که استرس قادر است بر روی سلامتی بدن شما تاثیرات منفی داشته باشد که یکی از آن‌ها لاغری می‌باشد. البته این مورد برای همه صادق نبوده زیرا برخی از افراد در زمان استرس دچار پرخوری می‌شوند و ممکن است چاق‌تر شوند.

سیگار کشیدن و استفاده از دخانیات می‌تواند منجر به کاهش ویتامین سی در بدن شده و در نتیجه صورت شما تحت تاثیر شدید کمبود آن قرار خواهد گرفت. لایه‌های پوست با کاهش ویتامین سی نازک‌تر از پیش شده و تولید و الاستین نیز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. این موارد می‌تواند منجر به پیری زودرس پوست و لاغری شود. در ادامه شما را با انواع ماسک حجم دهنده صورت کاربردی و اثرگذار جهت آشنا می‌کنیم.

انواع ماسک حجم دهنده صورت خانگی

سیب زمینی و ماست

یکی از ماسک‌های بسیار خوب برای پوست به خصوص ناحیه صورت، ماسک سیب زمینی و ماست می‌باشد. شما می‌توانید با رنده کردن سیب زمینی و فشردن آن، آب سیب زمینی را استخراج کرده و با ترکیب کردن آن با ماست و قرار دادن بر روی پوست خود منجر به افزایش حجم صورت شوید. این ماسک را باید به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست خود قرار داده و بعد از این مدت پوست را با استفاده از آب سرد بشویید.

ماسک خاک رس

ماسک خاک رس و گلاب نیز یکی از بهترین ماسک‌ها در زمینه حجم دادن به پوست صورت می‌باشد. برای استفاده از این ماسک کافی است مقداری از خاک رس را با گلاب ترکیب نموده تا خمیری یک دست ایجاد شود. پوست خود را با یک ملایم تمیز کرده و خمیر به دست آمده را به مدت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بر روی پوست خود قرار داده و سپس پوستتان را با استفاده از آب سرد به خوبی شستشو دهید.

برای این که پوست صورت خود را حجم دهید می‌توانید از روغن آرگان استفاده نمایید. هر شب چند قطره از این روغن را روی صورت خود ریخته و پس از آن پوست خود را به مدت ۵ دقیقه ماساژ دهید. یکی از بهترین مارک جوانه گندم برای چاقی صورت مارک دکتر بیز است.

آب برنج

آب برنج هم یکی از بهترین ماسک‌های صورت بوده که شما می‌توانید با کمترین هزینه حجم صورت خود را بیشتر نمایید. برای استفاده از این روش تنها کافی است مقداری آب گرم را روی برنج بریزید و بعد از چند دقیقه آب بدست آمده را روی پوست خود زده و بعد از ۲۰ دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید.

ماسک مایونز

مایونز دارای مقادیر پروتئین بسیار بالایی بوده و استفاده از آن می‌تواند برای پوست شما بسیار مفید باشد. برای این که بتوانید این ماسک را به سادگی بر روی پوست خود بزنید کافی است تا آن را با مقداری آب رقیق نموده و آن را بر روی پوست خود بزنید. این ماسک را به مدت ۳۰ دقیقه روی پوست بگذارید و سپس صورت خود را با استفاده از آب سرد شستشو دهید.

ماسک موز و گندم

برای تهیه ماسک چاق کننده صورت کافی است یک موز را له کرده و دو قاشق پودر جوانه گندم را با آن ترکیب نمایید و در آخر آن را با مقداری روغن زیتون مخلوط کنید. این ماسک را باید ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بر روی پوست خود قرار داده و سعی کنید تا هر ۵ دقیقه آن را روی پوست خود به آرامی ماساژ دهید. بعد از این مدت زمان می‌توانید صورت خود را با آب شستشو دهید.

ماسک ماست

ماسک شنبلیله و ماست یکی از ماسک‌های پرطرفدار برای حجم دادن به صورت می‌باشد. برای این که بتوانید نتیجه مطلوبی از این ماسک بگیرید نیاز است تا آب شنبلیله را با ماست ترکیب نموده و بر روی پوست خود بزنید. این ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست خود قرار داده و سپس می‌توانید صورت خود را با استفاده از آب سرد شستشو دهید. نیاز است تا این ماسک را دو بار در هفته روی پوست خود استفاده نمایید.

ماسک حجم دهنده صورت شی باتر

کره شی یکی از پر مصرف‌ترین ترکیبات تمام بوده که در کنار تمام خواص شگفت انگیزی که دارد می‌تواند به حجم گرفتن پوست شما کمک نماید. برای این که بتوانید نتیجه قابل قبولی از این مورد دریافت کنید بهتر است این کره را سه بار در روز و هر بار به مدت ۲۰ الی ۱۵ دقیقه روی پوست خود قرار دهید. البته به خاطر داشته باشید که استفاده از این کره برای پوست‌های چرب توصیه نخواهد شد.

ماسک حجم دهنده صورت با روغن نارگیل

برای این که بتوانید از بهترین ماسک حجم دهنده صورت استفاده نمایید کافی است تا یک شب در میان روغن نارگیل را بر روی پوست خود ماساژ دهید. اگر دوست دارید خرید مستقیم از شرکت بیز داشته باشید لازم است تا از طریق فروشگاه ما سفارش خود را ثبت کنید.

ماسک حجم دهنده صورت روغن زیتون

یکی از ماسک‌هایی که دارای اثرات بسیار زیادی روی پوست شما خواهد بود ماسک سیب و زیتون می‌باشد. برای این کار باید نصف یک سیب را له کرده و با یک قاشق غذا خوری زیتون بدون بو ترکیب نموده و سپس بر روی پوست خود استفاده کنید. بعد از ۱۰ الی ۱۵ دقیقه صورت خود را با آب سرد شستشو دهید. این ماسک را به میزان سه بار در هفته استفاده نموده تا بتوانید بهترین نتیجه را در این زمینه دریافت کنید.

ماسک حجم دهنده صورت زردچوبه

استفاده از ماسک زردچوبه قادر است تا به چاق شدن و پر شدن صورت شما کمک نماید. اگر به مدت طولانی و منظم این ماسک را استفاده نمایید می‌توانید نتیجه‌ای بسیار مطلوب در این زمینه دریافت نمایید.

برای استفاده از این ماسک یک قاشق زردچوبه را با آب جوشیده ترکیب کرده و این مخلوط را ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بر روی پوست خود قرار دهید. پس از این مدت زمان پوست خود را به وسیله آب سرد شستشو دهید. این ماسک را سه مرتبه در هفته استفاده کنید تا نتیجه دلخواه را دشما هم از داشتن صورت لاغر و گونه‌های افتاده ناراحت هستید؟

خیلی از افراد باور دارند که پوست سالم و گونه‌های برجسته چهره‌شان را بشاش‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهد و به همین دلیل روش‌های مختلفی را برای پر شدن صورت به کار می‌گیرند. یکی از این روش‌ها استفاده از ماسک است. خوشبختانه ماسک‌های گیاهی طبیعی، تاثیر زیادی در چاق شدن گونه‌ها و صورت دارند. در این مقاله دلایل لاغری صورت را بررسی و چندین ماسک چاقی صورت را معرفی خواهیم کرد.

دلایل لاغری صورت

دلایل مختلفی برای لاغر بودن صورت وجود دارد. انجام ورزش‌های سنگین و مصرف نوشیدنی‌های که موجب از بین رفتن چربی‌های بدن و به خصوص صورت می‌شود، یکی از دلایل لاغری صورت است. رژیم‌های لاغری نامناسب و محدود کننده، مشکلات روحی مانند استرس، اضطراب، افسردگی و مشکلات پوستی از دیگر علل لاغری صورت هستند. سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز حاوی مقادیر زیادی فیبر، تیامین، نیاسین، و ویتامین های خانواده b1 تا b12میباشد.

 

دکمه بازگشت به بالا