جامعه

چهار محور اصلی برنامه های هلال احمراعلام شد

رئیس جمعیت هلال احمر در جلسه هیات مدیره جمعیت هلال احمر به تشریح برنامه های خود تحت مدیریت جمعیت هلال احمر با محوریت چهار محور اصلی کمک رسانی با تمرکز ویژه بر گام دوم پرداخت. انقلاب، مسائل اقتصادی و امور بین الملل.

به گزارش تیتر اول و به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ جلسه هیات مدیره هلال احمر صبح امروز با حضور روسای ستاد در ساختمان صلح و ویدئو کنفرانس روسای استان های هلال احمر تشکیل شد.

دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر با تقدیر از اعتماد رئیس جمهور، نماینده عالی جمعیت هلال احمر و اعضای شورای عالی افزود:

کولیوند با اشاره به حضور در هفته بسیج و اینکه این هفته یکی از یادگارهای امینی حمینی است و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید کرده اند، افزودند: امیدوارم انقلابی، شاداب، بسیجی باشم و عملکرد بهتری داشته باشم. رنگ های بیشتر در هلال احمر نسبت به قبل.

وی همچنین از دکتر رئیس سابق جمعیت هلال احمر تقدیر کرد. از خدمات و تلاش های همتی عنوان کرد و گفت: دکتر همتی تلاش زیادی کرده است تا فعالیت های هلال احمر به بهترین شکل ممکن انجام شود و در خدمت مردم باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: با سلام خدمت تمامی اعضای جمعیت هلال احمر؛ امدادگران، داوطلبان و جوانان را در شرایط سخت و با روحیه جهادی، بدون مزد و امید به خدمت به مردم به اقصی نقاط ایران بیاورید.

تدوین برنامه 5 ساله هلال احمر با تاکید بر 4 رکن

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به برنامه 5 ساله این جمعیت گفت: این برنامه با محوریت 4 منطقه امدادی با محوریت اعلام گام دوم انقلاب به دلیل ظرفیت بالای هلال احمر در حوزه اقتصاد، پزشکی و لجستیک. حوزه بین المللی متمرکز خواهد بود. امداد و نجات وظیفه اصلی هلال احمر است. در بیانیه گام دوم انقلاب دوستان باید آنقدر سرعت کار را افزایش دهند تا اعتماد مردم و سایر دستگاه ها را جلب کنند. در حوزه اقتصاد، دارو و تدارکات پزشکی برای بهبود روند کار باید از همه اعضا از کوچکترین امدادگر و داوطلب گرفته تا بالاترین مسئول کمک گرفت.تامین مالی شود. در عرصه بین‌المللی باید قوی‌تر، رنگارنگ‌تر و درخشان‌تر از گذشته پیش برویم و ردپای خوبی در فدراسیون بگذاریم. ما همچنین باید همکاری های چندجانبه را با سایر کشورها گسترش دهیم.

از توانایی رهبری زنان در سطوح مختلف بهره مند شوید

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه تاکید کرد: کار جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی است، انتظار دارم فارغ از شرایط، فعالیت ها در جامعه با بالاترین کیفیت انجام شود. ما نیازمند روشنگری به سخنان مقدس رهبر انقلاب هستیم و بر اساس بیانات مرحله دوم انقلاب، نیروهای مؤمن، جدید و انقلابی را برای آینده کشور به حرکت در آوریم و تربیت کنیم.

کولیوند گفت: این جلسه قطعا از درون مردم و از اعضای جدید است تا هلال احمر همیشه شاداب و جوان باشد. ما همچنین باید از ظرفیت رهبری پرستاری خود استفاده کنیم و می‌توانیم با نگاه مثبت و جدی به پرستاران، این توانایی را ارتقا دهیم.

تقویت ارتباط و تعامل با دستگاه های شریک

کولیوند همچنین بر لزوم گسترش و تقویت ارتباط و تعامل مدیران جامعه با دستگاه های همکار تاکید کرد و افزود: ارتباط با سایر دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش، نظامی و انتظامی، بسیج و … باید حفظ شود. همکاری خود را به طور منظم گسترش دهید.

وی همچنین با اشاره به اینکه هلال احمر باید از تمام توان خود استفاده کند، افزود: منابع اقتدار در هلال احمر به وفور وجود دارد و باید از همه منابع توان حداکثر استفاده را کرد. سرمایه و منبع اصلی هلال احمر نیروهای مردمی و داوطلبان و خیرین هستند.

مدیران سازمان های امدادی و جوانان هلال احمر در ادامه ویدئو کنفرانس گزارشی از فعالیت های انجام شده ارائه کردند. سران استان های هرمزگان و خوزستان نیز روند خدمات رسانی به آسیب دیدگان زلزله بندرعباس و هند را تشریح کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا