استان ها

چهار بخش پزشکی در اهواز 50 میلیون روغن بات را در یک پروژه دسترسی آزاد اجرا و پشتیبانی کرده اند.


به گزارش خبرنگار تیتر اول از اهواز ، ظهر امروز در جلسه استانداری خوزستان ، غلامرضا شریعتی ، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد ، ولی فقیه استان ، سردار حسن شاهوارپور فرمانده بیمارستان سپاه حضرت ولیعصر (عج) و دانشکده پزشکی احمد خوزستان بود.

در این مراسم ، بخش سی تی اسکن بیمارستان رازی اهواز با 200 متر مربع زیربنا و 4.5 میلیارد تومان اعتبار عملیاتی شد. پیش از این ، بیماران ، به ویژه آنهایی که مظنون به حمله قلبی بودند ، مجبور شدند برای انجام سی تی اسکن به مرکز پزشکی دیگری مراجعه کنند که این بیماری می تواند گسترش یابد.

بعداً از بخش اکسیژن بیمارستان رازی اهواز برای تولید دو دستگاه اکسیژن و اعتبار به ارزش دو میلیارد تومان استفاده شد.

بعلاوه از بخش مراقبت های ویژه بخش 5 بیمارستان رازی اهواز به منظور افزایش تعداد تختخواب های ویژه و امکان مراقبت و مراقبت شبانه روزی استفاده شده است. این بنا در 300 متر مربع ساخته شده است و دارای 8 تخت ICU است

استاندار استان خوزستان و هیئت همراه همچنین با حضور در بیمارستان شفا در اهواز ، آزمایشگاه دوم برای تشخیص بیماریهای عفونی به ویژه کروناویروس را افتتاح کردند. با بهره برداری از این آزمایشگاه ، تعداد آزمایشگاه های متخصص خوزستان به چهار مورد رسیده است که از این تعداد ، دو مورد در اهواز و در مناطق دزفول و آبادان وجود دارد که هر یک به یک آزمایشگاه تبدیل می شوند.

استاندار خوزستان گفت: برای راه‌اندازی آزمایشگاه دوم در اهواز ، سی تی اسکن بیمارستان رازی اهواز ، دستگاه اکسیژن این بیمارستان و بخش مراقبت با کیفیت آن 12 میلیارد دونگ از دست داده است که 5 میلیارد تومان آن توسط نفت و مابقی استان اهدا شده است.

استخراج سه طرح درمانی در اهواز

استخراج سه طرح درمانی در اهوازاستخراج سه طرح درمانی در اهوازاستخراج سه طرح درمانی در اهوازاستخراج سه طرح درمانی در اهوازاستخراج سه طرح درمانی در اهوازاستخراج سه طرح درمانی در اهوازاستخراج سه طرح درمانی در اهوازاستخراج سه طرح درمانی در اهوازاستخراج سه طرح درمانی در اهوازاستخراج سه طرح درمانی در اهوازاستخراج سه طرح درمانی در اهوازاستخراج سه طرح درمانی در اهوازاستخراج سه طرح درمانی در اهوازاستخراج سه طرح درمانی در اهوازاستخراج سه طرح درمانی در اهوازاستخراج سه طرح درمانی در اهواز


کلیه محتوای این سایت بر اساس استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت نوشته های سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه آنلاین تیتر اول هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا