ورزش و نشاط

تصاویری تکان‌دهنده از استادیوم مدرن اهواز

اخبار آفتاب:

اگرچه کمتر از یک دهه از ورزشگاه غدیر اهواز می گذرد ، اما این ورزشگاه به دلیل مشکل دارایی و کمبود بودجه برای حفظ آن ، بی استفاده مانده است و به لانه کبوترها و گنجشک ها تبدیل شده است.

این استادیوم که در قسمت شمال غربی اهواز در جاده 44 هکتاری اهواز – اندیمشک ساخته شده است ، 17 سال پس از 90 سال به بهره برداری رسید و میزبان بازی های لیگ برتر و باشگاه های آسیا مقابل فولاد خوزستان و استقلال است.

تصاویر تکان دهنده از ورزشگاه مدرن اهواز

بخشی از طبقه همکف طبقه اول و طبقه سوم استادیوم از بین رفته است ، اتاق های تعویض و سایر اماکن در وضعیت مطلوبی نیستند و تجهیزات لازم برای هزینه های میلیارد دلاری گوجه فرنگی از بین می رود. اسلایدهای گل درون استادیوم و سالن را پوشانده است. چمنها گرد و غبار شده بودند و دیگر دارو وجود نداشت.

اگر چند سال پیش با استقلال خوزستان و فولاد خوزستان حداقل هر هفته شاهد یک بازی در این ورزشگاه بودیم اما با سقوط استقلال اهواز و سقوط استقلال خوزستان و سرانجام مهاجرت فولاد خوزستان به آرنا ، این استادیوم تبدیل به استادیوم می شود. این ویرانه است

با توجه به اینکه پروژه هایی مانند این استادیوم در شهر اهواز بودجه عظیمی را مدیریت کرده اند و البته تاکنون به طور کامل مورد استفاده قرار نگرفته اند و اکنون در بدترین شرایط ممکن قرار دارند ، شاید لازم باشد دستگاه ورزشی ایران یک بار برای همیشه مأموریت خود را تعریف کند. بنابراین ما ضرر سرمایه بزرگی را نمی بینیم.

چند سالی است که استادیوم غدیر میزبان لیگ قهرمانان آسیا استقلال خوزستان و فولاد خوزستان است.

تصاویر تکان دهنده از ورزشگاه مدرن اهواز

تصاویر تکان دهنده از ورزشگاه مدرن اهواز

دکمه بازگشت به بالا