استان ها

خبرنگاران همکاران نیروی انتظامی هستند/لزوم ارتباط مستمر خبرنگاران با ناجا+ببینید

به گزارش خبرنگار تیتر اول از مسجدسلیمان ، سرهنگ علی حسینی در جلسه ای بعد از ظهر با عنوان بزرگداشت شهدای قلم و روز گزارشگری ، به همه روزنامه نگاران مصمم و زحمتکش به ویژه مسجد سلیمان تبریک گفت.

وی همچنین از تعامل سازنده مسجد سلیمان با پلیس تقدیر کرد و از خبرنگاران خواست که به همکاران پلیس دسترسی پیدا کنند ، اظهار داشت: رسانه ها علاوه بر انتقاد و ابراز مشکلات ، باید سعی کنند فضای مسالمت آمیز ایجاد کنند. در جامعه تعداد زیادی وجود خواهد داشت.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان افزود: انتشار و انتقال اخبار و رویدادهای مناسب نمونه ای از کار نویسندگان و متفکران است.

آقای حسینی همچنین بر لزوم برقراری ارتباط مستمر روزنامه نگاران و انتقال و انتشار اخبار در قالب قوانین و مقررات ناجا تأکید کرد و ابراز امیدواری کرد که این همکاری ادامه یابد.

لازم به ذکر است که در این مراسم خبرنگاران شهر نیز از فرمانده پلیس شهرستان سرهنگ حسینی و همچنین زینب حاجت پور معاون اجتماعی پلیس به دلیل تعامل و پاسخ آنها در رسانه ها تشکر کردند.

حمایت از خبرنگاران – نیروی انتظامی مسجد سلیمان

محافظت از خبرنگاران - نیروی انتظامی مسجد سلیمانمحافظت از خبرنگاران - نیروی انتظامی مسجد سلیمانحمایت از خبرنگاران - نیروی انتظامی مسجد سلیمانمحافظت از خبرنگاران - نیروی انتظامی مسجد سلیمانمحافظت از خبرنگاران - نیروی انتظامی مسجد سلیمان

دکمه بازگشت به بالا