حوادث

پیام تبریک نجار برای روز خبرنگار

رئیس سازمان ملی مدیریت بحران این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.

به گزارش تیتر اول ، متن کامل گزارش اسماعلا نججرا ، رئیس سازمان مدیریت بحران ، به مناسبت هفدهمین دیدار مردادیان به شرح زیر است:

“هیچ زندگی به جز خبر وجود ندارد ، هر کسی که اخبار زندگی خود را تکمیل می کند ، بررسی می شود

روزنامه نگاری محصول اعتبار ، صداقت ، مسئولیت ، تعهد ، شفقت و شجاعت و وظیفه شناسی است ، به ویژه در دنیای امروز ، که با چاشنی خرد ، روشنگری و سرعت در دقت و صحت کامل آمیخته شده است. امروز مأموریت و وظیفه خبرنگار به داستان آموزش و قدرت ناب انقلاب تبدیل شده است که می تواند با تبیین آرمان های والای امام بزرگوار و اندیشه های نبوی رهبر عزیز به گام دوم انقلاب کمک کند. ، اولویت دادن به شفافیت فعالیتها و جنبشها. اجازه دهید تعالی و شکوفایی ایران برای اسلام عزیز باشد و همراه با سربازان حوزه و دانشگاه برای دفاع از ارزشهای انقلاب ، مانعی در برابر تهاجم فرهنگی به غرب باشد ، که از آن به عنوان جنگ نرم تعبیر می شود.

امروزه یک خبرنگار تنها به یک خبر ، روزنامه و وب سایت تعلق ندارد. علاوه بر این ، “N ، Pen and Master” این هدف را مقدس و این عمل را مقدس دانست.

با تبریک این روز به همه روزنامه نگاران و اصحاب رسانه ، یاد و خاطره شهید صارمی و مرحوم این مجموعه را که بسیار غیور و وظیفه شناس هستند به یاد می آورم و از همه روزنامه نگاران به ویژه کسانی که در زمینه اخبار بلایای طبیعی اطلاعات دقیق و موثق و درک شرایط دشوار مقامات در مخاطرات طبیعی ، ترغیب ، شفاف سازی و روشن ساختن افکار عمومی برای تسکین درد قربانیان تصادف و اطلاع رسانی به دیگر ایرانیان نوع دوست. سرما و گرما ، کوه ها و دشت ها و من در بیابان قدم می زنم ، از شما قدردانی و تشکر می کنم.

اسماعیل نجار
رئیس سازمان مدیریت بحران »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا