استان ها

پیاده‌روی اربعین امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود

تیتر اول/ ایلام استاندار ایلام گفت: اربعین امسال قطعا متفاوت و پر رنگ تر از سال های گذشته است و برای هر چه بهتر آن نیازمند همکاری و هم افزایی همه مجموعه های استانی و کشوری هستیم.

دکتر. «حسن بهرام نیا» در نود و دومین جلسه ستاد مرکزی اربعین کشور به ریاست سردار میر احمدی معاون امنیتی و حقوقی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور ضمن ارائه گزارشی به روز. در استان ایلام نیز روند ساخت و تعمیر زیرساخت های اربعین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و خواستار توجه نهادهای ملی به اربعین شد و گفت: زمان و مسافت زیادی تا اربعین نداریم و در این میان برخی زیرساخت ها نیاز است تکمیل شد. ، در زمینه تزریق وام و تجهیز اماکن در حوزه های مختلف خدماتی، رفاهی و بهداشتی و … نیازمند کمک های لازم هستیم.

استاندار ایلام مشارکت تک تک استان ها، نهادهای مرتبط و وزارتخانه های مرتبط با اربین در استان را خواستار شد و گفت: قطعا اربین امسال نسبت به سال های گذشته متفاوت و باشکوه تر است و برای برگزاری جشن باشکوهی نیاز به همکاری است. و هم افزایی مجامع استانی و ما ملی هستیم.

در پایان این جلسه مقرر شد استان های ایلام به صورت تکی در استان مستقر شوند و نمایندگان سایر وزارتخانه ها و نهادهای مرتبط با آربین برای نیازسنجی و خلأها و رفع موانع و مشکلات زیرساختی به استان بروند. .

به گزارش تیتر اول، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، در این دیدار سردار میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور از خدمات و زحمات استانداران به طور ویژه تقدیر و تشکر کرد. کار و ارائه خدمات در امر اربعین.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا