جامعه

بیشترین تردد زائران اربعین از مرز مهران/ضرورت آمادگی بهداشتی و درمانی در ایلام

معاون بهداشتی وزارت بهداشت با اعلام اینکه بر اساس برآوردها بیشترین تعداد زائران اربعین حسینی از استان ایلام و مرز بین المللی مهران خواهند آمد، بر آماده سازی کامل امکانات بهداشتی و درمانی در استان تاکید کرد. : شرایط استان ایلام برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی مناسب است.

به گزارش تیتر اول، معاون درمان وزارت بهداشت: سعید کریمی با قدردانی از زحمات مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای خدمت به مردم و راه اندازی بیمارستان رازی گفت: طی یک ماه اخیر برای دومین بار است که به استان ایلام سفر می کنم و اهمیت این موضوع.” این دو دلیل داشت. دلیل اول؛ ایلام یکی از استان های با پتانسیل بالا است که برای پیشرفت تلاش زیادی می کند و باید برای عدالت و تعالی در نظام سلامت تلاش کنیم تا استان های با پتانسیل بتوانند ظرفیت های خود را به فعلیت برسانند. دلیل دوم مراسم اربعین حسینی در استان ایلام است.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت با اعلام اینکه بر اساس برآوردها بیشترین تعداد زائران اربعین حسینی از استان ایلام و مرز بین المللی مهران خواهند آمد، بر آماده سازی کامل امکانات بهداشتی و درمانی در استان تاکید کرد. : شرایط استان ایلام برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی مناسب است، البته لازم است برای آمادگی بیشتر در برابر حوادث احتمالی در این ایام توجه ویژه ای داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، دکتر جاسم محمدی سرپرست این دانشگاه نیز اقامت یک ماهه معاون درمان وزارت بهداشت در استان ایلام را نشان از توجه ویژه وی به نیازمند مناطقی مانند ایلام.

دکتر. محمدی افزود: تلاش همکاران ما در حوزه درمان دانشگاهی کاهش مراجعه بیماران به استان های ثروتمند و مرکز کشور است که نیاز به نیروی انسانی توانمند و تجهیزات و امکانات کافی دارد.

وی بیان کرد: استان ایلام به دلیل قرار گرفتن در مسیر تردد زائران اربعین حسینی نیازمند توجه ویژه مسئولان وزارت بهداشت است. امیدواریم با حمایت های وزارت بهداشت بتوانیم خدمات مناسبی را به زائران ارائه دهیم.

وی بیان کرد: زیرساخت هایی مانند آنژیوگرافی در استان ایلام فراهم است و با حمایت مسئولان وزارت بهداشت و تخصیص امکانات و تجهیزات مناسب می توانیم خدمات مناسبی را به جمعیت هدف ارائه کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا