استان ها

پرسپولیس در اندیشه چیدن بال قوی سپید/ شاگردان گل محمدی در مرداب انزلی غرق می شوند؟

لیگ برتر فوتبال

ملوان بندرانزلی و پرسپولیس در حالی به مصاف هم می روند که برتری در این دیدار نیاز مبرم هر دو تیم تلقی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی آنا، تیم های بندرانزلی و پرسپولیس فردا از ساعت 17:00 دیدار هفته دهم خود در بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در ورزشگاه سیروس طیفران برگزار می کنند.

این دیدار در شرایطی برگزار می شود که جای خالی هواداران دو تیم مانع از درگیری جذاب و چشمگیر مانند دیدارهای قبلی سرخپوشان پایتخت و قووی سپید انزلی می شود، سربازان مازیار دهقان هستند. پرسپولیس با 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و ملوان با یک بازی کمتر و 5 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

روی کاغذ می توان برتری پرسپولیس را بسیار محتمل دانست اما سن ملوان و اتفاقات غیرقابل پیش بینی این فرصت را به سرخپوشان انزلی می دهد تا پس از تراکتورسازی دومین تیمی باشند که نسخه ای از ناکامی 3 امتیازی را به قهرمان برتر تحویل دهند. پنج بار متوالی لیگ. عملکرد فوق العاده ای که از تیمی با تنها یک برد در 8 بازی بسیار بعید است، به خصوص اینکه پرسپولیس پس از ناکامی مقابل تراکتور و سپاهان مقابل مسا رفسنجانی پیروز شد و به صدر جدول بازگشت. از سوی دیگر، پرسپولیس باید برای ادامه برتری خود پیروز شود، چرا که استقلال با همان امتیاز و تفاضل گل دوم شده است و دور شدن رقبای سنتی خود را تماشا می کند.

در تاریخ 31 فروردین 1394 و در چارچوب دور برگشت پانزدهمین دوره لیگ برتر، آخرین دیدار دو تیم برگزار شد که با برتری پرسپولیس به پایان رسید و 2386 روز بعد از این بازی برگزار شد. در انزلی هر دو تیم به مصاف یکدیگر خواهند رفت. کمال سغاده نیا و امید عالیشاه تنها بازیکنانی هستند که از آن بازی در ترکیب پایتخت باقی مانده اند و شانس حضور مجدد مقابل ملوان را دارند. از سوی دیگر حضور مازیار زارع به عنوان سرمربی ملوان مقابل پرسپولیس بر جذابیت بصری این دیدار می افزاید.

اکبر ایمانی بازیکن اصلی مارینرز در این بازی است و پرسپولیس در این بازی حامد پاکدل و میلاد سرلک را در اختیار نخواهد داشت. نتیجه این بازی برای دیگر مدعیان قهرمانی بسیار مهم است و امیدوارند مقابل ملوان پرسپولیس را متوقف کنند.

انتهای پست/

دکمه بازگشت به بالا