ورزش و نشاط

گل‌محمدی: ذوب‌آهن ۱۰ نفره به هدف خودش رسید

به گزارش خبرگزاری تیتر اول، یحیی گل محمدی درباره دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آنا گفت: در مجموع بازی خوبی بود. هدف ما کسب سه امتیاز بود و بازی را کنترل کردیم. گردش توپ خوبی داشتیم اما در عین حال تیم حریف روی دفاع بالا تمرکز کرد و سعی کرد حداقل یک امتیاز کسب کند.

وی افزود: در این بازی ها زدن گل اول بسیار مهم است. وقتی حریف اینطور دفاع می کند ممکن است موقعیت های زیادی وجود نداشته باشد و باید از موقعیت های فردی استفاده کنیم. البته ما هم بدشانس بودیم. دو ضربه ما به تور برخورد کرد و موقعیت های دیگری هم داشتیم که به گل نرسیدیم. در مجموع بازیکنان تمام تلاش خود را کردند اما موفق به کسب سه امتیاز نشدیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در ابتدای لیگ با توجه به اینکه بازیکنان آمادگی 100 درصدی برای بازی ندارند، همه تیم ها از نظر هماهنگی و آمادگی بدنی مشکل دارند. ذوب آهن با ده بازیکن تنها یک گل داشت، گل نزد و به هدفش رسید. باید به خوبی ریکاوری کنیم و به سرعت برای بازی بعدی که اولین بازی خانگی ماست آماده شویم. ما باید بتوانیم از امتیازات هاست استفاده کنیم.

وی درباره قرارداد یورگن لوکادیا گفت: او بازیکنی با سابقه است و امیدواریم با شرایط خوبی به تمرینات بیاید و بتواند به تیم کمک کند. از شرایط تمرینی او اطلاع چندانی نداریم. فکر می کنم آخرین بازی او 100 روز پیش بود و ما اطلاعات زیادی در مورد نحوه تمرینات او در این مدت نداریم، اما امیدوارم او آماده حضور در تمرینات باشد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا