بین الملل

لیگ برتر فوتبال|دوئل مورایس و گل‌محمدی در الکلاسیکوی ایران/ ذوبِ فولاد راه صدرنشینی استقلال

تیم های پرسپولیس و استقلال در هفته هشتم لیگ برتر به مصاف تیم های سپاهان و فولاد خوزستان می روند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته هشتم لیگ برتر ایران با دو دیدار مهم و حساس به پایان می رسد و تیم های رقابت کننده برای قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.

تیم های سپاهان و پرسپولیس فردا از ساعت 20 در ورزشگاه خالی نقش جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم های اول و سوم در شرایطی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که از نتایج سایر رقبا آگاه شوند. آنها در بازی گذشته نتایج متفاوتی کسب کردند. پرسپولیس پس از چهار برد متوالی در خانه مقابل تراکتور شکست خورد و سپاهان که چهار بازی را بدون برد پشت سر گذاشته بود، در خانه هواداران را در بهترین جایگاه جدول رده بندی قهرمانی برد.

پرسپولیس 14 امتیازی در این بازی خارج از خانه به دنبال برتری است تا جایگاه خود را در بالای جدول محکم کند. یحیی گل محمدی پس از شکست هفته گذشته، شاگردانش را در فکر راه‌هایی برای شکست رقبای اصفهانی قرار داده بود و بازیکنان تیمش در تمرینات به شیوه گلزنی حریف نگاه می‌کردند. امید عالیشاه و شیخ دیابات به دلیل مصدومیت نمی توانند در این بازی به میدان بروند.

در طرف مقابل، تیم 12 امتیازی سپاهان که همچنان منتظر ژوزه مورائیس است تا از شرایط تیمش و فوتبال باشگاهی ایران بیشتر بداند، به دنبال شکستی بر پرسپولیس خواهد بود تا بالاتر از قرمزهای پایتخت قرار گیرد. پیروزی در خانه پایانی بر ناکامی بود و کسب مقام اول سپاهان را به اهداف خود نزدیک می کند.

حضور سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر، گئورگی گلسیانی و میلاد سرلک که تجربه بازی در سپاهان با پیراهن پرسپولیس و مقابل رامین رضایان، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو که تجربه بازی در پرسپولیس را دارند، می افزاید. جذابیت این بازی

استقلالفولاد خوزستان

هفته گذشته آبی پوشان در وقت اضافه پیروز شدند و پرسپولیس آقای گل شد. استقلال با 14 امتیاز برای ادامه موفقیت در هفته های اخیر نیاز به پیروزی 10 امتیازی مقابل فولاد دارد. آبی‌ها به اهمیت پیروزی در این دیدار واقف هستند، زیرا در صورت توقف پرسپولیس می‌توانند حتی در کوتاه‌مدت یک مدعی دیگر را از کورس قهرمانی حذف کنند و به صدر جدول برسند.

در سمت مقابل، فولاد خوزستان در رده ششم به دنبال خروج از تهران با دست خالی است. شاگردان جواد نکونام بهترین خط دفاعی لیگ برتر را در اختیار دارند و در بین 3 تیم بدون شکست قرار دارند. البته قرمزها آمار گلزنی خوبی دارند و در دو بازی میانگین یک گل زده اند. آنها هفته گذشته در اهواز نتوانستند مسا کرمان را شکست دهند اما مطمئناً به دنبال کسب امتیازات برتر مقابل قهرمان فصل گذشته خواهند بود.

مقابل فولاد، آرمان رمضانی و محمدحسین زواری به دلیل مصدومیت غایب هستند اما مهم ترین جای خالی روی نیمکت آبی پوشان ریکاردو ساپینتو است که در بازی قبلی مقابل گل گهر سیرجان از زمین اخراج شد و نمی تواند تیمش را از کنار زمین هدایت کند. خطی که به نفع قرمزهای خوزستان است.

انتهای پیام/4048/

انتهای پست/

دکمه بازگشت به بالا