جامعه

تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای گره گشایی ترافیک قلعه نو

تیتر اول/ تهران استاندار تهران یکی از مشکلات شهر کرچک را ترافیک ورودی قلعه نو عنوان کرد و گفت: این مشکل مردم را با مشکل مواجه کرده است. به زودی اجرایی خواهد شد.

محسن منصوری استاندار تهران شامگاه پنجشنبه 19 شهریور در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان کرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز چندین پروژه به صورت نمادین در شهرستان کرچک افتتاح شد که پروژه های خوبی در حوزه عمرانی، اقتصادی، صنعتی است. و مناطق شهری ما تهیه کرده ایم و تعدادی از این پروژه ها از جمله پروژه مجتمع پردیس سینمایی پروژه های فاخری است که پردیس سینمایی دارای 3 سالن سینما و یک فضای تئاتر شهر است.

وی گفت: مجموعه های بسیار خوبی با نام نمایشگاه دائمی و پروژه های چند منظوره تهیه شده به عنوان سالن ورزشی و مدیریت بحران حدود 230 میلیارد برای افتتاح پروژه ها هزینه شده است.

استاندار تهران افزود: امیدواریم پس از اجرای پروژه ها شاهد تحولات خوبی در شهرستان کرچک باشیم.

منصوری در ادامه بیان کرد: بخشی دیگر از فعالیت ها مربوط به استفاده از شهرهایی مانند پیشوا، قرچک و پاکداش است که سطح مشاوره آن شهرستان نیست و به صورت جداگانه پیگیری می شود، به عنوان مثال پالایشگاه نفت ری جنوب که موفق به تکمیل آن شدیم. بخشی از آن حدود 90 میلیون مترمکعب آب با این طرح به دشت ورامینه اضافه می شود و بخشی برای کشاورزی و بخشی نیز برای تزریق سفره های زیرزمینی استفاده می شود.

وی افزود: دولت برای این پروژه حدود 2 هزار میلیارد هزینه کرده است که 800 میلیارد تومان از محل اصل 56، 200 میلیارد تومان نقدی و 1000 میلیارد تومان از سایر منابع تامین شده است.

استاندار تهران در رابطه با حل مشکلات نواحی صنعتی افزود: در نواحی صنعتی مشکلات زیرساختی صنعتی وجود دارد که باید هر چه سریعتر برطرف شود، مشکلاتی مانند کمبود گاز و مشکلات ساکنان. ناحیه صنعتی که با جهاد کشاورزی در میان گذاشته شده تغییر کاربری و پروانه اعلام شده هفته گذشته تصویب شد.

منصوری در ادامه تصریح کرد: از دیگر مشکلات شهر کرچک می توان به ترافیک ورودی قلعه نو اشاره کرد که ترافیک و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده و به زودی اجرایی می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا