جامعه

افتتاح پارکِ پاک در یک شهر جدید

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه امروز از 126 پروژه زیربنایی و روبنایی در شهرهای جدید رونمایی یا ارزیابی مجدد کردیم ، گفت: یکی از این کشفیات ، پارک انرژی شهر جدید گلبهار در هراسان رضوی است که توسط توربین های بادی و پنل های خورشیدی. .

طبق داده های تیتر اول ، حبیب الله الله طاهرخانی در روش های استفاده از برنامه های ملی وزارت راه و شهرسازی ، وی در سخنرانی خود در شهر جدید گلبهار اظهار داشت: یکی از ده ها پروژه ای که امروز در مجموعه شهر جدید افتتاح می شود ، پارک انرژی گلبهار است که باعث استفاده از انرژی های جدید و خورشیدی می شود.

وی افزود: پارک انرژی گلبهار یکی از پارک های موضوعی است که هر روز 25 کیلووات برق از طریق صفحات خورشیدی و توربین های بادی کوچک تأمین می کند.

به گفته طاهرخانی ، 126 پروژه با خدمات مختلف زیربنایی و بدن امروز در شهرهای جدید افتتاح و از جمله پارک ها ، مناطق سبز ، آموزش ، فرهنگ ، مذهب ، اجرای قانون و موضوعات مربوطه آغاز به کار کردند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه روند تأسیسات زیربنایی و خدمات در شهرهای جدید در سال های اخیر شتاب گرفته است ، خاطرنشان کرد: از زمان ایجاد شهرهای جدید تاکنون 457 پروژه زیربنایی اجرا شده است که 257 مورد مربوط به دوازدهم است دولت … کل هزینه ای که در شهرهای جدید داشتیم برابر است با کل هزینه ای که از منابع محلی در تاریخ 30 ساله شهرهای جدید متحمل شده ایم.

طاهرخانی تأکید کرد: نگرانی ما این است که اگر خدا بخواهد ، همراه با ساخت مسکن بتوانیم خدمات مناسب برای زندگی شریف ساکنان شهرهای جدید را ارائه دهیم.

براساس گزارشی امروز ، 13 ژوئیه 1400 ، وزارت راه و شهرسازی پروژه های ملی ، از جمله 51،230 خانه ملی و مسکن آنلاین را افتتاح و کلنگ زنی کرد ، 61 پروژه را آغاز کرد و 62 پروژه بدنه و زیرساخت را با جمهوری حسن روحانی – با حضور برگزار شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا