استان ها

افتتاح نخستین مجموعه آبی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه کشور در مشهد

تیتر اول / خراسان رضوی امروز اولین مجتمع آب ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه با مشارکت معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان بازسازی ، توسعه و تجهیز مدارس در مشهد در کشور افتتاح شد.

مهراله رخشاني آنلاین معاون آموزش و پرورش در مراسم تحليف گفت: مسير انسان سازي و در واقع ذينفعان ساختمان مدرسه معماران فرهنگ جامعه هستند.

وی افزود: در این سال ها ما در سازمان نوسازی مدارس بیش از تلاش برای جذب منابع مادی سعی در ترویج فرهنگ کار خوب یا فرهنگ مدرسه سازی داشتیم و خوشبختانه یکی از پروژه های انجام شده در این راستا بود. در پروژه از آجر به آجر. بیش از یک میلیون نفر در این پروژه شرکت کردند و بیش از 80 میلیارد ریال نیز جمع آوری شد که اگر خدا بخواهد در سال 1400 ادامه خواهد یافت.

رخشاني آنلاین افزود: سازمان نوسازي ، توسعه و تجهيز مدارس به همراه خيرين مدرسه ساز درصدد تأمين و توزيع به موقع سهم خود از پروژه هاي نيکوکاري نيمه تمام بودند.

به گفته وی ، در چهار سال گذشته سازمان نوسازی مدارس حدود 38 میلیارد میلیارد میلیارد دلار در زمان واقعی برای تکمیل محصولات نیمه تمام خیرین مدرسه ساز تأمین کرده است ، این در حالی است که فقط در سال گذشته 230 هزار میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه ها هزینه شده است.

وی ادامه داد: در ابتدای سال 1999 حدود 40 هزار درس نیمه تمام داشتیم و تعداد قابل توجهی از این كلاس ها اختصاص داده شد و برای انجام این پروژه ها امسال 250 هزار میلیارد اعتبار لازم است كه 100 درصد آن تأمین می شود. “

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: سال گذشته به طور متوسط ​​روزانه 31 کابینت و در مجموع حدود 15000 کلاس به ادارات آموزش و پرورش استان تحویل داده شد.

1800 فعالیت پروژه در خراسان رضوی

رئیس اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیزات مدرسه خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: امسال موفق به افتتاح اولین و اولین مجموعه آب برای دانش آموزان با نیازهای ویژه ، اولین هنرهای اسلامی در مشهد شدیم. “اینها عبارتند از:

غلامعلی بابایی افزود: از سال 92 بیش از 1800 پروژه فرهنگی ، ورزشی و آموزشی در استان راه اندازی شده است و پروژه مجتمع آبی باران که به طور اختصاصی برای دانش آموزان طراحی شده امروز پس از ده سال کار به بهره برداری می رسد. مجموعه ای که پیش بینی شده بود به زودی برای مجموعه نیز در دسترس خواهد بود.

براساس داده های روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هوراسانا رضوی ، اولین مجتمع آبی دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور در بلوار مجیدیه مشهد با مساحت 5800 متر مربع با زیربنای 2250 متر مربع افتتاح شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا