استان ها

توزیع ۳۰۰ هزار بسته معیشتی/ اعلام آمادگی جهت ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در لرستان

تیتر اول/ لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان با بیان اینکه از ابتدای بحران کرونا تاکنون بیش از 300 هزار اقلام معیشتی توزیع شده است، گفت: این ستاد آمادگی دارد تعداد خانه‌های در حال ساخت را به 5 هزار واحد برساند. افزایش فضای زندگی با همکاری مسئولان استانی

حامد ویس کرمی با ابراز لطف و دلسوزی برای اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان مناطق کم برخوردار و تجهیز 9 کارخانه کشتی سازی در استان به دستور امام خمینی(ره) گفت: ستاد اجرایی حمینی.

وی افزود: خوشبختانه روز به روز از قدرت ویروس منحوس کرونا کاسته می شود، اما تا زمانی که این ویروس در جامعه پابرجاست، یقینا قرارگاه امام خمینی(ره) در کنار گروه های مردمی و دیگر انقلابیون مانند سپاه و سپاه حضور خواهد داشت. کمیته امداد.»

مدیرکل اجرایی امام خمینی (ره) با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن در لرستان گفت: طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح های ویژه در حال اجرا در لرستان است. دارای 1215 واحد در حال بهره برداری با 50 درصد پیشرفت فیزیکی است.

ویس کرمی گفت: تنها پروژه ملی مسکن در استان پروژه های در دست ساخت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که با حمایت استانی این توانایی را برای رسیدن به زمین مورد نیاز تا 5 هزار واحد اعلام کرده ایم. مقامات.”

وی در خصوص اقشار ضعیف گفت: در استان لرستان، سرپرست اجرایی امام خمینی(ره) با مشارکت سپاه، کمیته امداد، کمیته بهزیستی و صندوق مسکن حدود 5400 مسکن برای مستمندان ساخته است. تا به امروز بیش از 4000 واحد در مناطق محروم و سیل زده در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: امروز در استان بیش از 240 پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 111 میلیارد ریال توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اجرا می شود.

مدیر عامل ستاد اجرایی فرمان امام حمینی (ره) گفت: طرح جهش تولید طرحی منحصر به فرد در استان است که در 235 هزار هکتار از سطح آب باران استان و بیش از 24 هزار کشاورز احداث می شود. پوشش 1514 روستای استان با هدف تامین امنیت غذایی ملی و ارتقای تولیدات محلی.

وی گفت: بر اساس اجرای طرح جهش تولید به مدت 5 سال با بیش از 45 میلیارد تومان منابع مالی بین 25 تا 30 درصد افزایش تولید در استان داریم و تا 5 سال دیگر به ثبات تولید خواهیم رسید. در استان.”

ویس کرمی افزود: در آینده طرح باغداری موثر در باغات مناطق محروم و منابع عمومی استان اجرا می شود.

امام خمینی (ره) در رابطه با اشتغال جامعه محور گفت: 514 میلیارد تن تسهیلات اشتغال محور در 745 روستا پرداخت شده و بیش از 13 هزار پروژه در استان افتتاح شده است. .

وی خاطرنشان کرد: این استان دومین استان کشور با پرداخت بیش از 250 میلیارد تن تجهیزات و سرمایه گذاری در مشاغل و واحدهای تولیدی کسب و کار محور است.

وی کرمی با اشاره به اینکه اهدای ویلچر به تمامی کودکان دارای معلولیت استان از جمله ستاد اجرایی فرمان امام در استان است، آزادی تمامی زندانیان زیر 20 میلیون سال را از دیگر اقدامات دستگاه های اجرایی استان دانست. امام حمینی در لرستان بر اساس طرح جدید در صورت همکاری اداره کل زندان‌ها، تمامی زندانیان محکوم به مالیه قهری و همچنین زندانیان عمدی فقر تا سقف ۴۰ میلیون تومان اعم از جریمه یا بدهی قانونی آزاد می‌شوند. شب

وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از 500 جهیزیه برای زوج های جوان نیازمند لرستانی توسط ستاد امام خمینی(ره) و همچنین تجهیز بیش از 30 خانه ورزش، 9 خانه رزم انجام شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا