حوادث

واکنش پلیس به ویدیوی درگیری ماموران پلیس و راننده کامیون

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا فیلمی از درگیری دو مامور پلیس راه با راننده کامیون در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش تیتر اول، سرهنگ عین الله جهانی در این باره گفت: فیلمی از درگیری دو مامور نیروی انتظامی با یک راننده کامیون حدود دو ماه پیش در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

وی در توضیح علت وقوع این اتفاق گفت: طبق مستندات ما حدود دو ماه پیش و حوالی ساعت 16:30 بعد از ظهر راننده یک دستگاه کامیون نارنجی رنگ به تهران رفت که در اتوبان ساوه – همدان مرتکب تخلف شد. ماموران او را دیدند، پلیس متخلف کامیون را متوقف کرد و راننده به آن توجهی نکرد و به راه خود ادامه داد.

جهانی افزود: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی را در جریان گشت قرار دادند و گشت پلیس راه وارد عمل شد و این بار کامیون متوقف شد اما راننده به درخواست پلیس برای دریافت شناسنامه و گواهی بی توجهی کرد و حتی زمانی که سرباز به . جلوی کامیون برای برداشتن پلاک، راننده شروع به حرکت کرد و احتمال برخورد کامیون با سرباز وجود داشت.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: دو مامور پلیس در کابین کامیون در حال صحبت با راننده کامیون روی پدال بودند و گفت: حمل نامناسب. در نهایت راننده متوقف شد اما این بار پلیس را با چاقو تهدید کرد و با سر به پلیس زد.

وی با اشاره به اینکه در نهایت در نتیجه این اقدامات و ارتکاب جرایم مختلف رانندگی از جمله پنچری، تهدید و … راننده این کامیون دستگیر و راهی دادسرا شد، گفت: اخذ رضایت نامه رانندگی. . پلیس مامور ما بود که اعلام کرد قصد ندارد موافقت کند. در پی این اتفاقات به طور ناگهانی ویدئویی مربوط به دو ماه پیش در فضای مجازی منتشر شد.

جهانی همچنین درباره فیلمبرداری این ماجرا اظهار داشت: به نظر می رسد اپراتور راننده کامیون متخلف را می شناسد وگرنه همانطور که در فیلم منتشر شده و قبل از رسیدن به کامیون، از همسر و فرزندان راننده خبر می دهد. داخل کامیون؟ چ حال این شخص چگونه است: آیا داخل کابین را چند صد متر جلوتر از کامیون دیده و افراد داخل آن را شناسایی کرده است؟

متأسفانه با انتشار این فیلم، شهروندان تنها قسمت هایی از پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا را مشاهده کردند و قبل و بعد از آن بی اطلاع بودند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا