ورزش و نشاط

واکنش تند شجاع به انتقاد کامبیز دیرباز: شما یک نفر درباره من حرف نزن!

جدایی شجاعانه خلیل زاده از پرسپولیس آنقدر عجیب بود که خیلی ها واکنش نشان دادند. پس از موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و فینال ، سرانجام مدافع سرخ پوشان به دلیل سهل انگاری مدیران باشگاه در مورد تمدید قرارداد ، برای پوشیدن پیراهن الریان به قطر رفت.

خلیل زاده که در دوران پرسپولیس توانست نقش مهمی در موفقیت این تیم داشته باشد ، حالا با طلاق خود ناگهان هواداران طرف مقابل را می بیند. موضوعی که حتی واکنش برخی از غیر فوتبالیست ها را نیز به دنبال داشت و یکی از این افراد مدتها کامبیزیا بود. این بازیگر برجسته سینما پس از امضای قرارداد با الریان برای آرم این باشگاه ، از این بازیکن انتقاد كرده بود و كنایه تندی در مورد بوسه این بازیکن داشت.

شجاع خلیل زاده در این باره به خبرنگار ما می گوید: من اصلاً این آقا را نمی شناسم و دلیلی نمی بینم که به او جواب بدهم. فقط باید جوابگوی هوادار واقعی پرسپولیس باشم. آقای کامبیزیا ، شما مدت زیادی است که در مورد من صحبت نکرده اید و نمی خواهید با گفتن نام من و همچنین پرسپولیس به دنبال یک پیرو باشید. شما که نمی دانید فوتبال چیست ، چه حقوقی دارید که درباره من صحبت کنید؟ شما که اگر کارگردان یا تهیه کننده 50 میلیون دیگر به شما بدهد قطعاً فیلم را رها می کنید و به فیلم دیگری می روید ، در مورد فوتبال و من صحبت نکنید. من یک هوادار کوچک همه هواداران واقعی پرسپولیس هستم ، اما هواداری که دلش برای تیم است و برای آن کار می کند ، نه شما که فقط به دنبال چیزی برای بازی در کنار فوتبال و پرسپولیس هستید.

یک مدافع پرسپولیس بوسه آرم باشگاه را به درخواست مدیران الریان می بیند و می گوید: “من سه سال در پرسپولیس بودم. ثانیه ای تیم را از دست ندادم. بیشترین فحش را دادم. چرا؟ چون نمی خواستم کسی تیم من را بخورد. چون بدون فوتبال وقت گذاشتم همچنین به هواداران تیمم. وقتی تمرین تمام شد ، با تمام خستگی و احتمالاً مصدومیتی که داشتم ، ساعتها بدون هیچ حرفی در استادیوم می ماندم و به درخواست آنها برای عکس و امضا گوش می دادم ، حتی صحبت می کردم و درد و دل می کردم. قبل از اینکه در پرسپولیس باشم بازیکن ، من خودم را یک هوادار می دانم ، من با مصدومیت و درد در تیم بازی کردم ، حتی از دکتر در پرسپولیس نیست ، برو و از دکتر استقلال و دکتر نوروزی بپرس ، چه مصدومیتی داشتم و چگونه بازی کردم ، بپرس چه اسناد پزشکی را ارائه دادم و او چه گفت قبل از رسیدن به آسیا. من هرگز کمتر از پرسپولیس رفته ام و هیچ وقت شرمنده نیستم. نظری نگذاشته ام اما وقتی قرارداد می بندید و به هدایت باشگاه می افتید چه می گویید js از شما میپرسم؟ این دوست عزیز که شوخی می کند بهتر می تواند قرارداد و خواسته های کارفرما را توضیح دهد. آیا او می تواند بعد از امضای قرارداد با مدیرعامل بگوید که من اینجا او را دوست ندارم و این کار را انجام نمی دهم یا هر کاری؟ من وقتی در پرسپولیس بودم هرگز به تیم نپیوستم و وجدانم کاملاً راحت است اما اینکه بخواهم چنین شخصی را آزار دهم کار سختی نیست.

بیشتر بخوانید: سخنان تند شفر علیه سران استقلال

253 251

دکمه بازگشت به بالا