جامعه

واکنش استاندار به دستگیری یکی از مدیران شهری گرگان

تیتر اول/گلستان استاندار گلستان به دستگیری یکی از مدیران شهرستان گرگان به اتهام دریافت رشوه واکنش نشان داد.

علی محمد زنگنه عصر امروز شنبه 21 شهریور در گفت و گو با خبرنگار تیتر اول، اظهار کرد: ما در برابر فساد خط قرمز نداریم، همه به مردم خیانت می کنند و می خواهند به امید و انتظارات ایجاد شده در مردم آسیب بزنند بدون اینکه با او برخورد می کنیم. .

وی با بیان اینکه در مبارزه با فساد از هیچکس راضی نیستیم افزود: رئیس جمهور در دستوری که به اینجانب دادند بر رفع تبعیض، پاکیزگی، فساد ستیزی و عدالت در بخشهای مختلف آن تاکید کردند.

استاندار گلستان افزود: همه متخلفان به ویژه کسانی که بر جایگاهی در دولت مردم تکیه دارند باید بدانند که از هیچکس تعارف ندارم و اقدام ما با فساد قاطع و سریع خواهد بود.

زنگنه از اقدام عاقلانه، دقیق و قاطع دستگاه قضایی استان قدردانی کرد و یادآور شد: با پرونده مدیر شهری گرگان عادلانه و در همه ابعاد برخورد می شود و تمرکز ما در مبارزه با فساد محدود به شخص خاصی نیست. و در کل به این موضوع توجه زیادی دارم و در جلسه امروز همایش به همه استانداران گفتیم که به این موضوع توجه کنند.

به گزارش تیتر اول، خبر دستگیری یکی از مدیران شهرستان گرگان به اتهام ارتشا در روزهای اخیر واکنش های بسیاری را در پی داشته است.

ماجرا از این قرار بود که دادستان مرکز گلستان از دستگیری یکی از فرمانداران شهرستان گرگان با دریافت رشوه سکه طلا خبر داد و در تشریح جزئیات این ماجرا گفت: قرار بود این استاندار 100 سکه طلا دریافت کند. در معاونت حقوقی سازمان با دریافت 27 سکه طلا به عنوان پیش پرداخت این مسئول با ورود سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد. ).

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا