جامعه

تولید سالانه ۷ میلیون ماسک در هلال احمر/ تولید سرم و آمپول‌های مختلف در دستور کار

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: “کارخانه های هلال احمر می توانند سالانه 7 میلیون ماسک تأمین کنند. در حال حاضر بیش از 50 هزار ماسک سه لایه با بهترین کیفیت در کارخانه های شرکت های تابعه هلال احمر تولید می شود.”

به گزارش تیتر اول به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر ، دکتر صبح امروز 21 اردیبهشت ، کریم همتی از یک شرکت تجهیزات پزشکی وابسته به جمعیت هلال احمر بازدید کرد و خط تولید سپر و ماسک سه لایه را افتتاح کرد و خط تولید آنژیوتکت را بازگشایی کرد.

در طول بازدید ، همتی از نزدیک در تولید محصولاتی از قبیل فیلتر دیالیز ، تثبیت کننده بافت قلبی ، محلول دیالیز ، سرنگ های مختلف ، آنژیوکاتر ، سوکارت ، Subg ، ماسک و سپر و همچنین محلول ضدعفونی کننده شرکت داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارخانه های صحرا یک و ساها 2 کارخانه های قدیمی در تولید محصولات بهداشتی و دارویی هستند و امروز از کارخانه های یک و دو بازدید کردم که خوشبختانه در هر دو کارخانه شرایط خوبی دارند.

وی با بیان اینکه درباره خودکفایی در تولید تجهیزات محافظ شخصی وجود دارد ، افزود: با توجه به شیوع بیماری قلبی عروق کرونا ، امروز می توانم اعلام کنم که در تولید تجهیزات محافظ شخصی به خودکفایی رسیده ایم؛ کارخانه های هلال احمر قادر به تهیه 7 میلیون ماسک در سال هستند و شرکت های تابعه هلال احمر در حال حاضر بیش از 50،000 ماسک سه لایه با بهترین کیفیت روزانه تولید می کنند.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر، این جمعیت اولین تولیدکننده ماسک در کشور است که مجوز صادرات این محصول را از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دریافت می کند. اگر بازار داخلی اشباع شده باشد ، می توانیم ماسک های تولید شده را صادر کنیم.

وی با تأکید بر افتتاح خط تولید آنژیوکات ، افزود: خط تولید تست آنژیوکات که در سال 2015 قطع شد ، امروز به طور رسمی امروز 20 اردیبهشت بازگشایی شد و سالانه بیش از 7 میلیون اندازه مختلف آنژیوکاتولاتور تولید می کند. قدم بزرگ ” این در مورد دستیابی به خودکفایی است.

سالانه یک میلیون لیتر از بالاترین کیفیت محلول ضد عفونی کننده تولید می شود

همتی با اشاره به تولید محلول ضد عفونی کننده در گیاهان جمعیت هلال احمر گفت: ما بیش از یک میلیون لیتر محلول ضد عفونی کننده با بالاترین کیفیت در سال تولید می کنیم.

تولید انحصاری فیلترهای تالاسمی و دیالیز در هلال احمر

همتی درباره تولید انبوه کیت تالاسمی توسط کارخانه های جمعیت هلال احمر گفت: “جمعیت هلال احمر فقط در تولید انبوه می تواند 50٪ کیت تالاسمی و فیلترهای دیالیز را تأمین کند.”

وی تولید فیلترهای دیالیز را در کنار تولید سایر محصولات ، یکی از محصولات استراتژیک هلال احمر دانست و تأکید کرد: همه قسمت های فیلترهای دیالیز به استثنای هالوفیبر ، در داخل کشور تولید می شوند. با توجه به نیاز این محصولات به 4.5 میلیون در سال ، ما می خواهیم بیش از 50 درصد از تولید خود را به جمعیت هلال احمر اختصاص دهیم.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: در حال حاضر بیش از 20 نوع محصول با ظرفیت تولید سالانه 600 میلیون در سال در کارخانجات مستقر در هلال احمر تولید می شود و این جمعیت به همراه سایر دستگاه ها مسئولیت ذاتی خود را در حمایت از سلامت انسان می بینند. آهسته

وی با بیان اینکه در مورد تولید سپرهای محافظ ، اظهار داشت: کارخانه های جمعیت هلال احمر هر روز 4000 سپر تولید می کنند که می تواند بخشی از نیاز بیمارستانهای سپر و هموطنان را برآورده کند.

تولید آمپول و سرم Saha 2

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر ، همتی با اشاره به برنامه ریزی تولید سرم و آمپول در صحرا 2 که وابسته به سازمان تأمین پزشکی جمعیت هلال احمر است ، گفت: ما آن را در دستور کار داریم و روند اجرای آن در ماه های آینده آغاز می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا