اقتصادی

نیروگاه خورشیدی ١٠ مگاواتی غدیر کوشک افتتاح شد

نیروگاه خورشیدی غدیر کوشکک 2 مگاواتی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش تیتر اول ، بر اساس این بیانیه ، پروژه نیروگاه خورشیدی غدیر کوشکک 2 مگاواتی دارای تجهیزات فنی با کیفیت بالاتری نسبت به پروژه های مشابه است و در عین حال هزینه های سرمایه گذاری آن نسبت به سایر پروژه ها کمتر است و فقط حدود 3 ماه است ، که به شیوه خود در کشور نبوده است.

مدیر اجرایی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) در مراسم افتتاحیه گفت: “مناطق آفتابی به دلایل فنی مناسب هستند که بسیاری از شما بهتر از من آنها را می شناسید و من شخصاً علاقه مند به بحث در مورد این مسائل هستم. “من خسته ام.

نجفی پور با اشاره به صحبت های مدیرعامل شرکت برق و انرژی غدیر بافق گفت: توضیحات آقای معصومی در مورد آنچه در این پروژه اتفاق افتاده خوش آمدید و ما انتظار داریم پروژه 800 مگاواتی همراه با شرکت سرمایه گذاری غدیر اجرا شود.

وی به وزیر نیرو اشاره کرد و افزود: “من سخنان وزیر نیرو ، آقای مهرابیانا را شنیدم که وی قصد دارد از تولید و توسعه انرژی خورشیدی حمایت کند و این باعث خوشحالی من است که ما می توانیم کشور خودمان باشیم و صاحبان سرمایه ، “مدیر اجرایی می گوید. بیایید کارهای جدی و موفقی انجام دهیم.

بر اساس این گزارش ، امیرعباس حسینی ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر ، در افتتاح نیروگاه خورشیدی 10 میلیون مگاواتی غدیر کوشک بافق اظهار داشت: انرژی های تجدیدپذیر یکی از مهمترین و استراتژیک ترین مسائل در 50 سال آینده است. 300 روز آفتابی به این معنی است که اولویت توجه به تأمین برق از میدان خورشیدی است.

وی ادامه داد: وزیر نیرو 10 هزار مگاوات انرژی تجدیدپذیر با تمرکز خورشیدی را تا 4 سال آینده به عنوان هدف اصلی وزارت نیرو تعیین کرده است و ما آماده سرمایه گذاری 4 مگاوات برق خورشیدی در غدیره هستیم. طی 4 سال آینده. “

مدیرعامل غدیر با اشاره به سهامداران این شرکت گفت: سهامداران شرکت سرمایه گذاری غدیر عمدتا بازنشسته نیروهای مسلح هستند که تلاش های آنها در 4 سال گذشته در طول جنگ و دفاع از کیان بر هیچکس پوشیده نیست. مسئولیت ما در این زمینه سرمایه گذاری در سرمایه گذاری غدیر است تا سهامداران بازده خوبی داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا