عمومی

نهضت خدمت رسانی به مردم در قوه قضاییه/ تامین اعتبارات طرح کاداستر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسن بابئی روز سه شنبه در شورای قضایی لرستان با اشاره به جایگاه مطلوب لرستان در حوزه قضایی در کشور اظهار داشت: دوران تحول شاخص مهمی دارد و حرکتی برای خدمت به مردم است. .

ما از دل مردم هستیم و باید در میان مردم باشیم

وی خاطرنشان کرد: این موضوع هم با ماهیت رئیس قوه قضائیه نشان داده می شود و هم با بررسی مسائل و مشکلات این حوزه در حوزه; گفت: ما از دل مردم هستیم و باید در میان مردم باشیم.

قائم مقام قوه قضائیه با بیان اینکه مردم قدردان هستند و باید حرکت ارائه خدمات انسانی را ادامه دهیم، گفت: امروز قوه قضاییه در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … از حالت انفعالی خارج شده است.

بابایی با اشاره به تاکید قوه قضائیه بر لزوم اجرای قانون گفت: باید متر به متر شرایط مشخص و شفاف شود.

وضعیت زمین های کشاورزی هر چه زودتر مشخص شود

وی با تاکید بر اینکه قانون اجازه تعدی به اراضی، تعرض به جنگل، ساحل و… را نمی دهد، افزود: باید هر چه سریعتر وضعیت زمین های کشاورزی مشخص و برای آنها سند قانونی صادر شود.

الان کمتر از 3 درصد از زمین های کشاورزی لرستان سند دارد که برای استان خوب نیست

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد: کمتر از 3 درصد از اراضی کشاورزی لرستان به ثبت رسیده و این امر برای استان مطلوب نیست.

بابایی با بیان اینکه اگر منتظر ورود کشاورزان به این موضوع باشیم، 50 سال طول می کشد تا برای زمین های کشاورزی استان سند صادر شود. وی گفت: ولایتمداری نیاز به اقدام جهادی و میدانی در این زمینه دارد.

وی تاکید کرد که اگر خوب کار کنیم جشن می گیریم کاداستر می توانیم در اراضی کشاورزی لرستان برگزار کنیم، گفت: اجرا کاداستر و تعیین مرزهای زمین کشاورزی بهترین کمک برای کاهش معرفی چیزهاست.

دستگاه های متولی باید تا پایان سال جاری برای نشان دادن اجرای طرح تلاش کنند کاداستر که در زمین های کشاورزی لرستان صورت می گیرد

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر اینکه قاضی عالی لرستان قاضی ویژه این پرونده را تعیین کند، افزود: مرور زمان باید اجرا شود تا منجر به طرح دعاوی فردا نشود.

بابایی تاکید کرد که نظام پرداخت کرد کاداستر به استان ها اعلام کرده ایم و مشکلی برای پرداخت وام نداریم، گفت: متولیان باید تا پایان امسال پای کار بیایند تا اجرای طرح را رقم بزنند. کاداستر که در زمین های کشاورزی لرستان صورت می گیرد.

وی با اشاره به نقش آفرینی لرستان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: مردم این استان شایسته خدمت بیشتر هستند.

دکمه بازگشت به بالا