عمومی

حل مشکل زمین‌های وقفی مردم شهر خاکعلی تا پایان سال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی صبح پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری این نشست برای تبدیل شدن به بهترین کمک هزینه شهرستان. خاکعلی وی تصریح کرد: این نشست نتایج و دستاوردهای خوبی داشت که امیدواریم به زودی شاهد تحقق این دستاوردها باشیم.

وی افزود: در شهرستان خاکعلی مقررات هدایا در سال های اخیر رعایت نشده است و کمتر از 9 تا 10 درصد مالکان شهری فقط یک بار آن را با کمک بلاعوض اجاره کرده اند و متاسفانه شهر به فکر حق هدایایی نبود.

وی خاطرنشان کرد: کارگروهی مانند شهر بایدنیت برنامه ریزی مشخصی در این زمینه داشت ریختن این بود که همه مردم شهر و همچنین زمین را به چنگ آورد خاکعلی بازیکنان تسویه حساب می شوند و قیمت به بهترین پلاک در یک بازی دو ماهه تبدیل می شود.

مدیر کل بنیادها و خیریه های استانی قزاقستان تصریح کرد: با مجوز رسمی بنیاد و خیریه برای احسن شدن امیدواریم تا پایان سال با حمایت مردم روند احسن شدن آغاز شود. داخل خاکعلی انجام شده.

وی یادآور شد: زمانی که به طور کامل اجرا شود، بهترین مبنای برای هدیه خواهد بود، امیدواریم مردم با هدیه از شر این تضاد منافع خلاص شوند و پس از سال ها هدر دادن هدیه اعطا شود تا هدیه بتواند به نفع هدیه استفاده شود».

دکمه بازگشت به بالا