استان ها

مقابل هیچ حریفی از پیش بازنده نیستیم/در جام جهانی حرف های زیادی برای گفتن داریم

حریفان ایران می دانند که تیم سرسختی هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با تشکر از بازیکنانش در اردوی اتریش ابراز امیدواری کرد که ملی پوشان در مسابقات جهانی با انگیزه بالایی به میدان بروند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کارلوس کی روش پس از پایان اردوی اتریش با تشکر از بازیکنانش بابت دیدار مقابل سنگال گفت: بازیکنان من در بازی با سنگال بعد از گلزنی شخصیت بالای تیمی خود را نشان دادند. ما الان یک تیم کامل هستیم که در جام جهانی حرف های زیادی برای گفتن داریم و قطعا به هیچ حریفی نمی باختیم. در بازی با اروگوئه و سنگال بازیکنان ما کیفیت بالای خود را مقابل بهترین ستاره های فوتبال جهان نشان دادند و از این بابت بسیار خوشحالم.

وی افزود: اروگوئه و سنگال هر دو بهترین تیم های قاره خود هستند و من از عملکرد و کیفیت بازیکنان بیشتر از نتیجه این دو بازی راضی هستم. البته تیم ما در جام جهانی بهتر و با انگیزه تر بازی می کند و این من را امیدوار می کند. البته قبل از رفتن به قطر باید بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و یک بازی دیگر انجام دهیم تا هماهنگی بیشتری داشته باشیم و با آمادگی کامل به مصاف انگلیس برویم اما در این دو بازی درس های زیادی برای ما و حریفان داشتیم. تا بدانند در قطر با تیم سرسختی روبرو هستند که حرف های زیادی برای گفتن دارد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دو دیدار دوستانه مقابل اروگوئه و سنگال به یک تساوی و یک پیروزی دست یافت.

انتهای پست/

دکمه بازگشت به بالا