استان ها

معین ایزدی؛ داوری قاطع با آمادگی جسمانی منحصربه‌فرد

به گزارش خبرگزاری متولد؛ معین ایزدی که فصل گذشته خود را به عنوان یک پدیده داوری در فوتبال ملی تحسین کرده است ، از سال 1986 در زمین فوتبال حضور دارد. این داور جدید که در همان سال موفق به اخذ گواهینامه داوری درجه 3 فوتبال شده بود ، دو سال بعد در سال 1989 در کلاس ناویدا مظفری ظاهر شد و به عنوان داور درجه 2 فوتبال به مستطیل سبز بازگشت. ایزدی که انگیزه فارغ التحصیلی تدریجی را داشت ، در سال 1992 درجه خود را در یک کلاس تحت نظارت گودارکا مولایی تأسیس کرد.

سه سال بعد ، در سال 1995 ، وی در دوره های تدریس شده توسط استاد عنایت قاضی ملی شد.

سال گذشته ، ایزدی به همراه داوران برجسته استانی و کرمان قضاوت های کاملی را در جام حذفی و لیگ دسته اول فوتبال کشور انجام داد و اکنون به یک داور دائمی در لیگ دسته اول فوتبال کشور تبدیل شده است.

این داور جدید و باتجربه در هفته دهم مسابقه لیگ دسته اول فوتبال لیگ پارس جنوبی جم و شهرداری آستارا قضاوت خواهد کرد.

ایزدی سابقه دریافت سریعترین پنالتی در لیگ دسته اول فوتبال کشور را دارد. فصل گذشته ، قشقایی و داماش در پانزدهم ثانیه به اشتباه بازی می کنند ، او یک قشقایی پنالتی دریافت کرد.

این داور جدید که منحصر به فرد و آمادگی جسمانی وی منحصر به فرد است ، همیشه در همه صحنه های مهم بازی حضور دارد و این موارد باعث می شود تا کارشناسان داوران عملکرد وی را تأیید کنند.

در هفته سوم رقابت های این فصل ، ایزدی بازی Fajra Sepasi و Nudu Urmija را امتحان کرد. او همچنین چهارمین داور مسابقه داوران بین بادران و شاهین در هفته هشتم بازی لیگ دسته اول فوتبال لیگ فوتبال همراه با سیدرضا مهدوی ، داور مشهور در کیمن بود.

ایزدی با توجه به سابقه بسیار خوبی که از خود به جای گذاشته و تجربه ارزشمندی که کسب کرده مطمئناً شایسته قضاوت در لیگ برتر است و در آن لیگ نیز می تواند توانایی های خود را نشان دهد.

معین ایزدی

دکمه بازگشت به بالا