ورزش و نشاط

با آمادگی کامل به مصاف تراکتورسازی می‌رویم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آرتا منهاجی سه شنبه شب قبل از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در یک نشست خبری اعلام کرد: بازی رو به جلو است و ما در حال رسیدن به هماهنگی بیشتر هستیم.

وی افزود: شرایط تیم ما خاص است و به زمان نیاز داریم و تلاش کادر فنی و بچه ها باعث می شود که چشم به آینده داشته باشیم و فکر می کنم روند مثبتی در پیش داریم.

مربی مس رفسنجان افزود: تولید تراکتور ، تیم معتبر و کادر فنی مجرب آه تو مهره های ارزشمندی دارد و حساسیت بازی برای هر دو تیم مشخص است.

وی ادامه داد: البته ما در سایت آن و در برنامه های ویژه تیم بسته ای نخواهیم بود. آه تو ما در نظر گرفته ایم و ربیعی در این مدت برنامه های خود را به تیم ارائه داده است و ما کاملا آماده بازی هستیم و امیدوارم بازی خوبی در انتظار ما باشد. با عرض پوزش ، بینندگان بالقوه ای وجود دارد حضور در سالن ورزشی نیست

منهاجی در مورد وضعیت بازیکنان تیم مس رفسنجان گفت: علاوه بر آنچه امروز در تمرین نامور رخ داد ، بقیه بازی مشکلی ندارد. ما یک یا دو مصدومیت جزئی داشتیم که با تلاش کادر پزشکی آماده شده بود. من معتقدم ناموار نیز بازی خواهد کرد و فکر نمی کنم این مشکلی باشد حادی بچه ها از نظر جسمی و روحی آماده هستند و امیدوارم عملکرد آنها در زمین خوب باشد.

مربی مس رفسنجان به تیم داور گفت: “تاریخداوران جوان و موفقی هستند و من اطمینان دارم که تیم داوران وظیفه خود را انجام خواهند داد خواهند آمد او وارد شد و در هفته های اخیر نشان دادیم که با داوران خیلی خوب کار کرده ایم و آنها مورد قضاوت قرار گرفته اند و ما به عنوان کادر فنی سعی کرده ایم همکاری لازم را داشته باشیم و امیدوارم شرایط بازی و بازیکنان فردا تاثیری در داوران نداشته باشد. قضاوت منصفانه خود را انجام دهید.

منهاجی در مورد بازی در زمین چمن مصنوعی گفت: شکی نیست که رفتار توپ در زمین چمن مصنوعی متفاوت است ، نه فقط در فوتبال. در هر صورت ، این سالن توسط فیفا و فدراسیون ما تأیید شده است سالهای در گذشته مسابقات رسمی زیادی برگزار شده است ، اما نمی توان انکار کرد که توپ متفاوت از چمن طبیعی رفتار می کند ، اما پس از تأیید فیفا و فدراسیون ، شرایط مسابقه را دارد. در مورد مصدومیت نیز نگرانی وجود دارد اما پوشش مصنوعی رفسانیان به طور کلی در وضعیت خوبی قرار دارد و در تمام بازی هایی که سال گذشته انجام دادیم هیچ مصدومیتی در زمین نداشتیم.

وی گفت: “هر کودک و کادر فنی در تلاش است و ما فضای معنوی هواداران خود را در رفسنجا مشاهده می کنیم و شاید پیروزی های متوالی سال گذشته همچنان معنوی باشد ، اما جو در لیگ برتر کاملا متفاوت است و ما به زمان نیاز داریم و فوتبال یک ورزش است. way این یک دماغ نیست ، اما ما قول می دهیم که با کمک باشگاه و همچنین تلاش های کودکان و کادر فنی ، تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و امسال یک تیم قابل احترام خواهیم بود.

دکمه بازگشت به بالا