ورزش و نشاط

برد بزرگ شهداب در اولین فینال والیبال/ ادامه اعتراضات به داوری بعد از بازی

اولین فینال لیگ برتر والیبال مردان با قهرمانی شهداب مقاومت یزد به پایان رسید.

به گزارش تیتر اول، تیم های پیکان تهران و مقاومت شهداب یزد در نخستین فینال لیگ برتر والیبال مردان از ساعت 15:30 شنبه 20 اسفند به مصاف هم رفتند.

دو تیم در ست 1 تغییر کردند و به مصاف هم رفتند تا پژکان به ساعت 17:14 رسید اما این تیم در دفاع و دریافت ضعیف به عملکرد خود ادامه داد و شهداب 20:19 بود. شهداب در این ست بهتر از پژکان بود و 25 بر 22 دفاع کرد.

عابدینی شهداب در ست دوم بازی خوبی روی تور انجام داد و در ادامه بازی ۶ بر ۴ به سود جز برای تیمش امتیاز گرفت. در حالی که پژکان 8 بر 8 به تساوی رسید، اسماعیل نژاد شهداب دو امتیاز متوالی به دست آورد و تیمش را به برتری رساند. یزد در ادامه دو امتیاز دیگر گرفت تا پیمان اکبری سرمربی پیکان خواستار وقت استراحت تیمش شود. هر دو تیم به مصاف هم رفتند اما شهداب همچنان بهترین تیم در امتیازات پایانی بود و ست را با نتیجه 25 بر 20 برد.

هرچند شهداب ست سوم را با برتری آغاز کرد، اما پژکان با عملکرد خوب و ضعف در میزبانی و دفاع از شهداب ادامه داد و 8 بر 5 پیش افتاد تا علیرضا تولوکانا سرمربی یزد برای استراحت درخواست کند. در حالی که بازی 10 بر 5 به سود پیکان بود، شاگردان طلوع کیان چهار امتیاز متوالی کسب کردند و اکبری برای استراحت درخواست کرد. در حالی که پژکان 24 بر 22 پیش بود، شهدبام داور مسابقه 23 امتیاز داد که باعث اعتراض پیمانو اکبری شد زیرا فکر می کرد بازیکن شهداب قبل از ورود کامل به زمین توپ را زده است. این اعتراض باعث شد قاضی به اکبری کارت زرد بدهد. هر دو تیم در پایان ست با یک امتیاز پیش افتادند و 30:28 شهداب را بردند.

پس از سوت پایان بازی، پیمان اکبری باز هم اعتراض کرد که چرا داور در نقطه حساس ست سوم زاویه دوربین را بالا نبرد تا مشخص شود توپ کاملا به شهداب رسیده یا نه، تیمش او را آرام کرد.

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در سالن والیبال حضور یافت و این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

فینال دوم دوشنبه 23 اسفند ساعت 15:30 برگزار می شود. فینال پس از دو پیروزی در سه بازی به دست می آید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا