استان ها

معضلات شهری کلاچای بر اساس اولویت مرتفع خواهد شد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از گیلان؛ مهدی رشاد شهردار کلاچای با خیر مقدم به خبرنگاران در روز رسانه و قدردانی از زحمات این قشر در ارتباط با فعالیت های انجام شده در حوزه شهرستان کلاچای گفت: این مطلب را به اطلاع شهروندان عزیز شهر می رسانم. شهرستان کلاچای که تیم جدید در شهرداری کلاچای برای مدت کوتاهی حضور خواهد داشت.که شروع به کار کرده است اما تمامی موارد و بحث های شهری طبق برنامه رصد و اولویت بندی شده است.

وی با اشاره به اینکه تا دو هفته آینده موضوع نهضت آسفالت در شهرک کلاچای از سر گرفته می شود افزود: مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که بحمدالله در حال رسیدگی است. یک متر مربع زیرسازی در دو ماه گذشته انجام شده و آماده آسفالت است.

رشاد افزود: سندبلاست و اقدامات مقدماتی در 1200 متر مربع خیابان مفتح شمالی انجام شده و منتظر قیر ملی برای آسفالت هستیم همچنین بنا به دستور ریاست محترم، لکه گیری در سطح شهر از سر گرفته می شود. شورای شهر کلاچای و مجموعه شهر شد .

وی با اشاره به اینکه زیباسازی شهر در اولویت کاری شهرداری است گفت: کلاچای یکی از زیباترین پارک های ساحلی کشور را دارد که در سال های اخیر مورد بی توجهی قرار گرفته و هیچ کاری برای بهسازی و زیباسازی آن انجام نشده است. فعالیت این پارک در چند روز اخیر آغاز شده است.

وی ادامه داد: رنگ آمیزی جداول، خط کشی راهروها و فعالیت های روزانه شهرداری 80 درصد انجام شده است، پروژه های عمرانی شهر کلاچای نیز در اولویت قرار گرفته و در سه ماه آینده پروژه بزرگ عمرانی در این شهر آغاز می شود که در حال حاضر در حال ساخت است.ما در حال دریافت مجوز از مقامات ذیصلاح هستیم.

وی با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب شهر که یکی از دغدغه های ساکنان این شهر است، گفت: بحث آب شرب و فاضلاب زیر نظر شهرداری و شورا نیست، اما ممکن است شهرداری در این زمینه با نهادهای ذیربط همکاری می کند.»

رشاد با تشکر از رئیس اداره برق کلاچای گفت: از همکاری مدیر محترم اداره برق کلاچای که در زمینه نور و روشنایی با شهرداری این شهرستان همکاری لازم را دارند تشکر می کنم. معابر شهری و مشکل تاریکی برخی معابر و پارک ساحلی به زودی حل می شود. تبدیل شد.

وی بیان کرد: بازار هفتگی کلاچای برای اولین بار در حال ساماندهی و تصمیم گیری برای انتقال بازار به مکان دیگری است که پس از کارشناسی های لازم انجام می شود.

photo_2022-08-16_01-20-06

رشاد با بیان اینکه شهرداری کلاچای پذیرای سرمایه گذاران در این شهر است، گفت: شورا و شهرداری با دید باز و پرهیز از هرگونه چالش و سوال سخت پذیرای سرمایه گذاران خواهند بود و شهر کلاچای فرصت های سرمایه گذاری خوبی دارد.

شهردار کلاچای درباره پسماندهای این شهر گفت: حجم زیادی انبار زباله داشتیم که با قراردادی که با کارخانه کود آلی بسته شد از بار مشکلات این بخش کاسته است.

وی در خاتمه گفت: از مشکلات موجود در شهرستان آگاه هستیم و انشالله بر اساس اولویت ها به این مشکلات رسیدگی خواهد شد.

خبرنگار: ماریا اخوان ماسوله

انتهای پست/

دکمه بازگشت به بالا