بین الملل

پاسخ مناسب به ترور سردار سلیمانی نابودی اسرائیل است/ توان بالای مقاومت در حمله موشکی به تل‌آویو و حیفا

دبیرکل جنبش اسلامی لبنان در گفتگو با آنا:

به گزارش گروه بین الملل آنا نیوز ، پیش از کسیما سلیمانی و ابو مهدی المهنده ، معاون رئیس جمهور حشد الشعبی و شهید وی در آستانه اولین سالگرد حول فرودگاه بین المللی بغداد ؛ این حادثه به دستور مستقیم رئیس جمهور ایالات متحده توسط یک پهپاد آمریکایی انجام شد.

به گفته حسین راحال ، مسئول اطلاعات و فضای مجازی حزب الله لبنان ، شهید کاظم سلیمانی شخصیتی چند وجهی داشت که می توانست در لبنان پیدا کند ، مانند شهید عماد مغنیه که بر فعالیت ها و نقاط قوت و ضعف منطقه تسلط کامل داشت. او زندگی را می شناخت.

شهید سلیمانی پیام اصلی عملیات اصلی بود که در آن شرکت می کرد و با تفکر استراتژیک خود موقعیت ها را به شانس پیروزی تبدیل می کرد.

شیخ بلال شعبان ، دبیرکل جنبش اسلامی لبنان در مصاحبه با خبرنگار منطقه غرب آسیا و محور مقاومت گفت: این نباید ساده و یک طرفه باشد.


بیشتر بخوانید:

شهید سلیمانی با تفکر استراتژیک شرایط را به شانس پیروزی تبدیل کرد


وی افزود: میزان جرم و جنایتی که اسرائیل مرتکب شده به حدی زیاد است که تنها پاسخ مناسب آن ریشه کنی و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است. بنابراین ، دشمن صهیونیست ها باید نگران باشند که هرچه اسکناس بزرگتر ، سنگین تر ، دردناک تر و مجازات اجتناب ناپذیر باشد.

    بلال ابریشم شعبان

دبیرکل جنبش واحد اسلامی لبنان اظهار داشت: مردم عرب و اسلام قتل شهید سلیمانی و همچنین یاسر عرفات ، فتحی شقاقی ، ابو جهاد خلیل الوزیر ، عماد مغنیه ، شیخ آه را از یاد می برند. آنها سید عباس موسوی ، عبدالعزیز رنتیسی ، محسن فخری زاده و نمونه های دیگر مقاومت را فراموش نکرده اند. بنابراین ، پاسخ ارائه شده نباید کمتر از ناپدید شدن رژیم صهیونیستی باشد.

شیخ بلال شعبان درباره یکی از واکنش های مقاومت که می تواند حمله به تل آویو و حیفا باشد ، گفت: موشک های ایرانی و گروه های مقاومت در یمن ، عراق ، سوریه ، لبنان و موشک های گروه مقاومت مترقی فلسطین می توانند هر بخشی از فلسطین اشغالی را هدف قرار دهند.

قدرت موشک مقاومت نقطه عطفی است که نشان می دهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی پس از دهه ها قتل ، تجاوز و کشتار امکان پذیر است.

قدرت نظامی بخشی از حماسه سازی است ، اما همه ملت های آزادیخواه باید با هم حماسه آفرینی کنند.

رهبر جریان های اسلامی لبنان با ابراز نگرانی های فعلی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در منطقه خاطرنشان کرد: موشک تجربه و گسترش پروژه مقاومت از منظر جغرافیایی است. امروز ، مقاومت دیگر یک گروه خالی از جوانان مومن در فلسطین یا لبنان نیست ، اما مقاومت به انتخاب ملت های اصلی تبدیل شده است.

شعبان گفت: علی رغم آغاز روند عادی سازی در برخی کشورها ، این یک مسئله رسمی (دولتی) است و مورد حمایت دولت ها و رسانه ها نیست. همه مردم ما دوست دارند به مسجد الاقصی ، قدس شریف و فلسطین خدمت کنند. آنها می خواهند در قول حقیقت ، که پیروزی نهایی است ، شریک باشند.

وی افزود: با چنین روحیه ای در بین مردم مسلمان ، هرکس به مردم خود خیانت کند ، تلاش مردم را با قیمت پایین بفروشد و با رژیم جعلی و نامشروع رابطه غیرقانونی برقرار کند ، باید مورد پیگرد و مجازات قرار گیرد.

انتهای پیام / 4033 /

دکمه بازگشت به بالا