سلامت و تندرستی

مصرف کنندگان دخانیات بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ بیشتر فوت می کنند

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه مصرف کنندگان محصولات دخانی آلوده به ویروس کرونوویروس عوارض جدی تری از این بیماری را تجربه کرده اند ، افزود: در این زمان ترک سیگار به دلیل همه گیری در کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش تیتر اول ، دکتر سیماسادات لاری وی اظهار داشت: شواهد نشان می دهد مصرف کنندگان محصولات دخانی آلوده به ویروس کرونوویروس عوارض شدیدتری را در این بیماری تجربه کرده اند و میزان مرگ و میر در بیماران مبتلا به این بیماری در این گروه بیشتر از سایر افراد است.

وی ادامه داد: این خانواده های این افراد به دلیل قرار گرفتن در معرض مداوم و طولانی مدت افراد در معرض خطر بیشتر در معرض ابتلا به بیماری بیماری کرونا قلب و البته سایر بیماری های مرتبط با استعمال دخانیات هستند ، به همین دلیل به دلیل اپیدمی ، سیگار را در این مدت متوقف کردند. این در کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: مردم باید از استفاده از هرگونه محصولات دخانی مانند قلیان ، سیگار ، لوله و … به صورت جداگانه یا گروهی خودداری کنند. از استعمال دخانیات از اتاق ها و کابینت هایی که جداگانه آلودگی ویروسی دارند ، خودداری کنید.

در پایان ، لاری گفت: با توجه به شیوع فزاینده بیماری و تعداد مرگ و میرها ، باید تعهد قوی تر و جدی تری وجود داشته باشد و سه اصل مسافت ، شستن منظم دست و استفاده از ماسک را هم برای سلامتی و هم برای خستگی فراموش نکنیم. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا