جامعه

مصدومیت ۶ تن در توفان امروز پایتخت

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به تشریح خسارات اولیه طوفان در پایتخت پرداخت و گفت: شش شهروند آسیب دیده اند.

مجید هارون در گفت وگو با تیتر اول درباره خسارات اولیه طوفان امشب در پایتخت گفت: گزارش های اولیه از منطقه حاکی از سقوط یا شکستن چندین درخت است.

وی با بیان اینکه تاکنون مواردی از سقوط پلاک و شکسته شدن چراغ های راهنمایی و رانندگی مشاهده شده است، گفت: گزارشات تاکنون حاکی از مصدومیت 6 شهروند در تهران است که چهار نفر از آنها به صورت سرپایی و دو نفر در بیمارستان بستری شده اند. فرستاده شده است.

آرون از ساکنان خواست تا قبل از پایان امروز توصیه های ایمنی شهر را جدی بگیرند و در عین حال از ترافیک غیرضروری در شهر خودداری کنند.

به گفته وی، در مجاورت ساختمان های در حال ساخت، تابلوهای سطح شهر، تیرهای برق، کابل های فشار قوی و تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی، فاصله از پنجره ها، تردد در محدوده وجود ندارد. . تراس ها و پشت بام ها. این یکی از نکات ایمنی است که ساکنان هنگام وقوع طوفان باید به آن توجه کنند. همچنین توصیه می شود از نرده ها، دیوارها، بیلبوردها، بنرها، داربست های فلزی خودداری کنید و در هنگام طوفان در این مکان ها توقف نکنید.

سازمان هواشناسی همچنین برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در استان های دامنه جنوبی البرز از جمله کاسوین، البرز، تهران و سمنا و همچنین در استان های مرکزی و مناطق درگیر گرد و غبار کوما وزش باد شدید پیش بینی کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا