جامعه

هوای تازه را به پایتخت تنفس کنید

طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ، کیفیت هوا در اکثر نقاط پایتخت امروز (4 اردیبهشت) در شرایط تمیز و قابل قبول است و به دلیل افزایش پایداری هوا ، پیش بینی می شود وضعیت هوا در اکثر مناطق مساعد باشد.

به گزارش تیتر اول ، طبق پیش بینی های صورت گرفته از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ، امروز (4 اردیبهشت) با شرایط مطلوب آب و هوایی در ساعات اخیر و تا حدی از آسمان ابری ، شاهد استقرار شرایط قابل قبول و تمیز در اکثر مناطق تهران خواهیم بود.

افزایش ناپایداری آب و هوا ، رشد ابر و گاهی باران پراکنده در طول روز شرایط جمع آوری آلاینده ها را محدود می کند و احتمالاً کیفیت هوا در بیشتر مناطق بهینه باقی می ماند.

همچنین پیش بینی می شود که در آخرین ساعات امروز (4 اردیبهشت) با کاهش قدرت باد ، به تدریج غلظت سموم محیطی افزایش می یابد و در برخی از مناطق شلوغ شاهد کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

این شرایط آب و هوایی تا فردا صبح (12 اردیبهشت) ادامه خواهد داشت و تجمع آلاینده ها از شب گذشته باعث افزایش غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت خواهد شد.

در طول روز ، افزایش سرعت باد شرایط را برای انتشار آلاینده ها و بهبود کیفیت هوا فراهم می کند و پیش بینی می شود کیفیت هوای تهران تا پایان فردا (12 اردیبهشت) در حد قابل قبول باشد.

طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ، میانگین کیفیت هوا در پایتخت طی یک روز گذشته 58 و هوای قابل قبول (سالم) بود. شاخص در حال حاضر 49 و هوا مشخص است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا