جامعه

واکسیناسیون بیش از ۱۸ هزار نفر در پایتخت در مراکز سیار

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران استان تهران گفت: بیش از 18000 دوز واکسن بین 1 آنلاین تا پایان شنبه 8 آنلاین با همکاری مراکز سیار تزریق شده است.

به گزارش تیتر اول ، علی نصیری در مورد آخرین وضعیت “تهران زنده می شود” اسکن گفت: همه فعالیت های سازمان مدیریت بحران در زمینه مدیریت ویروس کرونا تحت این کمپین انجام می شود. اولین مراحل این کمپین واکسیناسیون جدیدی را تشکیل می دهد مراکز. “

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر 22 مرکز واکسیناسیون در حال فعالیت است ، افزود: به این ظرفیت واکسیناسیون افزوده شد. در حال حاضر 6 مرکز به دلیل تعداد کمتر مراجعه کننده تعطیل است.

به گفته نصیری ، اجرای مرحله دوم واکسیناسیون و افتتاح مراکز جدید در روزهای آینده آغاز می شود ، یکی از اهداف مهم مرحله جدید این است که خدمات و واکسن ها به راحتی در دسترس مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول طرح واکسیناسیون ، از هدف 12000 دوز فراتر رفتیم ، افزود: علنا ​​و واکسینه شده با واحدهای سیار. البته واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران در مورد آمار تزریق واکسن به مراکز سیار (10 دستگاه وانت) گفت: تا پایان شنبه 17 مهرماه بیش از 18000 دوز واکسن به مراکز سیار تزریق شده است.

نصیری ادامه داد: در حال حاضر آمادگی داریم شهدا ، جانبازان ، معلولین ، سالمندان و به طور کلی کسانی که نمی توانند خانه خود را ترک کنند ، بازماندگان را از طریق پایگاه های داده و سیستم 137 شناسایی کرده و در مراکز سیار واکسینه کنیم.

به گفته وب سایت شهر ، وی با اشاره به این که واکسن جانسون-اندجانسون در دسترس نیست ، گفت: “طبق برنامه اولیه و با توجه به اینکه این واکسن تک دوز بیشتر برای افراد آسیب پذیر مفید است ، این اتفاق نیفتاد و در نهایت سینوفارم به آنها تزریق شد. واکسن. “این افراد دارای هویت هستند و برای تزریق دوز دوم به آسانی در دسترس هستند و برای کسانی که هویت ندارند ، سعی می کنیم دوز دوم را با توجه به Hangouts ، شبکه ها و گروه های آنها هماهنگ و تزریق کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا