جامعه

مردم برای حفظ جمهوریت به صحنه بیایند

رئیس شورای استان تهران از مردم خواست برای نجات جمهوری به صحنه بیایند.

به گزارش تیتر اول ، پس از انداختن الوس فخاری در صندوق های رای ، حسینه ارشاد به خبرنگاران گفت: انتخابات اقتدار انتخاباتی دستاورد جمهوری خلق است. دستاوردی که از مشروطه تا امروز باقی مانده و متعلق به مردم است ، با همه فراز و نشیب ها.

وی گفت: “من از همه کسانی که هنوز تصمیمی نگرفته اند و یا تمایلی به شرکت در انتخابات ندارند ، می خواهم به صحنه بیایند و به جمهوری ایران کمک کنند.” زنده ، پایدار و با دوام بمانید.

فخاری همچنین در مورد میزان مشارکت رای دهندگان و میزان مشارکت رأی دهندگان گفت: برای ارزیابی میزان مشارکت در رأی دهندگان ، باید تا پایان ساعت رأی دهی صبر کنیم ، خصوصاً به دلیل اینکه بسیاری از مردم به دلیل گرمای هوا و برودت هوا به پای صندوق های رای می آیند. با این حال ، مردم باید بدانند که هرچه فعالیت بیشتری داشته باشند ، به افراد منتخب نزدیکتر به نظرات اکثریت جامعه نزدیکتر خواهند بود.

یکی از اعضای شورای شهر تهران در مورد انتخابات شورای شهر نیز گفت: رور انتخابات شوراها تأثیر مستقیمی در زندگی و معیشت مردم دارد و درخواست من از مردم این است که این انتخابات را به اندازه انتخابات ریاست جمهوری جدی بگیرند و 21 رأی دهند. علیه 21 نفر.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا