استان ها

دعوت چهره‌های ورزشی قزوین از مردم برای انتخاب نامزد اصلح

به گزارش خبرگزاری بورن قزوین؛ فردا سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با صندوق های رای برگزار می شود.

در روزهای اخیر ، تعداد زیادی از چهره های ورزشی استان با ارسال پیام یا فیلم به هموطنان از آنها خواسته اند بهترین ها را انتخاب کنند ، درباره نامزدها تحقیق و بررسی کنند و با مراجعه به صندوق های رای ، سرنوشت آینده خود را مشخص کنند. در جمعه.

* ابراهیم برخورداری ، قهرمان آسیا و جهان در تیراندازی

ابراهیم برخوردورداری قهرمان تیراندازی آسیا و جهان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو از همه اهالی استان خواست تا در انتخابات 28 ژوئن شرکت کرده و با مراجعه به صندوق های رای گیری در این آزمون بهترین تصمیم را بگیرند.

* پاریس درویشواندا یکی از اعضای تیم ملی بیلیارد است

من در انتخابات ریاست جمهوری با مردم عزیز کشورم شرکت خواهم کرد تا بتوانیم درباره آینده و سرنوشت کشورم تصمیم بگیریم.

درویشوند که چندین دوره مسابقات قهرمانی ایران و مسابقات بین المللی در این رشته ورزشی داشته است ، گفت: در انتخابات پیش رو با مردم عزیز استانم شرکت می کنم و آگاهانه شخصی را انتخاب می کنم که برنامه های خوبی برای ساخت و ساز و آینده استان داشته باشد.

* حسین فرزانه ، عضو سابق تیم ملی والیبال

درست است که امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور وجود دارد ، اما مشکلات کشور باید در داخل خانواده حل شود و بدون شک هیچ کس خارج از خانواده نمی تواند مشکلات ما را حل کند.

* شهلا محمودی عضو تیم ملی دوومیدانی ایران است و دارای رکورد است

من به عنوان عضوی کوچک از جامعه ورزش استان ، از شورای شهر می خواهم که به ورزشهای همگانی توجه بیشتری کرده و سرانه ورزش را افزایش دهد.

عکس صفحه 2021-06-17 183401

* محسن شیشه گرها ، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز

اگر می خواهیم به شرایط فعلی کمک کنیم ، نباید نسبت به انتخابات پیش رو بی تفاوت باشیم ، بلکه باید با یک تصمیم درست و آگاهانه بهترین کاندیدا را شناسایی و انتخاب کنیم.

* عرفانس حیدری ، عضو تیم ملی تکواندو

ما در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در شهرها و روستاها شرکت می کنیم تا آینده کشور به یک فرد عادل سپرده شود.

وی می گوید: با تدبیر ، تحقیق و مطالعه خوب ، باید آینده شهر و استان را به افراد شایسته بدهیم تا بتوانیم شهر و کشور را آباد کنیم.

* Arians Afrass عضوی از تیم ملی ووشو است

من از مردم می خواهم که به صورت رنگی در این انتخابات شرکت کنند و در جنبش “من رأی دادم” شرکت کنند و در صندوق های رای در 28 ژوئن شرکت کنند.

* مرتضی رمضانی در تیم ملی والیبال می نشیند

این وظیفه هر ایرانی است که در انتخابات شرکت کند و با دستان خود درباره آینده کشور تصمیم بگیرد.

هر نامزدی که آرا مردم را کسب کند باید به آینده شهر و کشور بیندیشد و از همه فرصت های کشور استفاده کرده و رونق پایتخت را افزایش دهد.

* فاطمه آگازادگان ، بسکتبالیست ملی پوش

با آگاهی کامل از برنامه هایی که کاندیداها برای مردم و کشور دارند ، باید تلاش کنیم بهترین کاندیدای ریاست جمهوری را انتخاب کرده و بهترین و شایسته ترین افراد را در پارلمان شهر معرفی کنیم.

* نگارپور یامال ، قهرمان تکواندو جهان

من در انتخابات 28 ژوئن که انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا است شرکت می کنم و از مردم عزیز استان می خواهم که در این انتخابات شرکت کنند و در آینده استان و استان شریک باشند. کشور.

فردا با حضور عمدی و اندیشمندانه مردم کشورمان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ، صفحه طلایی دیگری در تقویم انقلاب اسلامی ثبت می شود و آینده سیاسی کشور توسط مردم برای چهار سال آینده

دکمه بازگشت به بالا