استان ها

مردم بادمجان هم نمی‌توانند بخرند، چه برسد به تخم‌مرغ

تیتر اول / هرزستان اهواز ، رئیس اتحادیه فروشندگان دام ، ماهی ، طیور و تخم مرغ ، از افزایش قیمت تخم مرغ در مرغداری های خارج از استان خوزستان با وجود فراوانی تخم مرغ در بازار خبر داد.

در گفت وگو با تیتر اول سید اصغر حسینی بهارانچی ، با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ ، اظهار داشت: بازار تخم مرغ در حال رصد است اما افزایش قیمت تخم مرغ مربوط به نظارت نیست و این موضوع از مرغداری های خارج از استان خوزستان ناشی می شود.

وی افزود: اگر بگوییم در بازار تخم مرغ وجود ندارد ، دروغ است ؛ در بازار تخم مرغ چیزهای زیادی وجود دارد ، اما قیمت واقعا بالا است.

اهواز ، رئیس اتحادیه فروشندگان دام ، ماهی ، مرغ و تخم مرغ گفت: وقتی قبادی دبیر تنظیم بازار تهران گفت ارزش تخم مرغ 32000 گوجه فرنگی است ، البته اگر این قیمت بالا نرود حداقل 32 تا 33 هزار گوجه فرنگی فروخته می شود. صمت در این زمینه نمی تواند کار دیگری انجام دهد.

وی گفت: فکر می کنم گرانترین تخم مرغ در حال حاضر باید 700 گوجه فرنگی باشد ، نه حدود 1300 گوجه فرنگی.

حسینی بهارانچی افزود: خدمات بهداشتی و دامپزشکی می گویند تخم مرغ نباید به صورت عمده توزیع شود. یعنی در حالی که قیمت تخم مرغ بسته بندی شده 2 هزار گوجه فرنگی است و اکنون حداقل خوب است که تخم مرغ به صورت عمده در دسترس باشد.

وی گفت: در این شرایط اقتصادی مردم حتی نمی توانند بادمجان بخرند چه رسد به تخم مرغ. قدرت خرید مردم چندین سال است که در حال کاهش است و هیچ ارتباطی با تاجگذاری ندارد. تاج بهانه ای شده است ، اما مردم هر چقدر تلاش کنند امرار معاش می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا