استان ها

مرحله دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در شهرستان میاندوآب اجرا شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میاندوآب ، رئیس سپاه ولی فقیه در جلسه بصیرت و تعالی آموزش شرکت کرد. میاندوآبرئیس دانشگاه آزاد اسلامی میاندوابا ، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های میاندوابا و جمعی از اساتید ، کارمندان و دانشجویان در دانشگاه اسلامی میاندوابا برگزار شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآبا در این نشست با گرامیداشت آغاز امامت آخرین منجی بشریت گفت: “ولایت و امامت از مهمترین ارکان نظام اسلامی هستند که عزت و قدرت اسلامی را در بین ادیان آسمانی نشان می دهند.” اتمام دین اسلامی و تبیین وضعیت امام و نبوت در جامعه بشری.

رامین رستمی افزود: امروز مرحله دوم تمرین امداد وفادار به صورت بسته های حمایتی حاوی برنج ، روغن ، ماکارونی چای ، شکر ، شکر ، لوبیا ، کنسرو و لوازم التحریر بین نیازمندان تقسیم شد.

نهم ربیع‌الاول؛ تجلی نور الهی

وی گفت که هدف از ادامه این پروژه کمک به بهبود وضعیت اقتصادی جامعه ، تقسیم ثروت و خوشبختی فقرا و از بین بردن فقر اجتماعی است.

رئیس گروه نمایندگی ولی فقیه سپاه میاندوابا همچنین توضیح داد: اندیشه مهدویت و توسعه دین الهی در مذهب تشیع به دلیل جایگاه والا و جایگاه ایمانی امامت بسیار ارزشمند و قابل توجه است.

حیات الاسلام عسگر امامی افزود: در فرهنگ و اندیشه شیعه ، آغاز این امامت ادامه رسالت پیامبران و پیامبرانی است که قانون دارند که در دیدگاه های ادیان تأثیر خواهد گذاشت.

وی توضیح داد: نگرش و رسالت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در میان مکاتب الهی از جایگاه والایی برخوردار است و ظاهر این امام جبهه آخر حق و باطل است.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه میاندوآب با اشاره به آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی (عج) فرجه الشریف گفت: اسلام بزرگ همانند عید بزرگ غدیر است.

انتهای گزارش / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا