استان ها

اصول سه‌گانه مکتب حاج‌ قاسم برای مقابله با دشمنان/ برخی تحت هر شرایطی دنبال مذاکره با غربی‌ها هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا رودهن ، جلسه ای عمیق دانشگاه با موضوع “مدرسه حاج قاسم و تأثیر آن در آموزش نسل امروز” و حجت الاسلام سید محمد حسینی ، امام جمعه رودهن و سایت رئیس اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی. علی اسفندیار ، نماینده ولی فقیه در سپاه دماوندا ، حجت الاسلام محمد حسین احمدزاده ، معاون فرهنگی و دانشجویی واحد رودهن دانشگاه آزاد اسلامی ، معاونین ، مدیران و فعالان فرهنگی در سالن همایش های این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه رئیس حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه دمشق اظهار داشت: اگر شهید سلیمانی چنین افتخار بزرگی را دریافت می كند به این دلیل است كه وی به آنچه می دانسته و می دانسته عمل كرده است و همه اقدامات وی صرفاً به خاطر خدا بوده است.

اسفندیاران افزود: “مکتب حاج کاسم یعنی خدا” و ما به زندگی و عملکرد این شهید می پردازیم که حتی در سخت ترین شرایط نیز از یاد خدا غافل نشد.

وی گفت: حاج قاسم عملاً مصمم به حمایت از ولایت فقیه بود و در گام دوم اعتقاد شدید این بزرگداشت در نظام جمهوری اسلامی قابل تحسین بود.

انتقاد از برخی جریانات غرب گرا در کشور

رئیس سپاه دمشق ولی فقیه با انتقاد از برخی جریانات طرفدار غرب گفت: ما در تمام مدت بیشتر مورد ضربه کسانی هستیم که مخالف دستورات مقام معظم رهبری هستند و تحت هر شرایطی سعی در مذاکره با غربی ها را دارند.

اسفندیاران اصل سوم مکتب حاج قاسم را اشتغال صادقانه مردم عنوان کرد و گفت: تجمل گرایی آفت مسئولان نظام اسلامی است و افراد باید در سمت هایی منصوب شوند که اندیشه و ذکر آنها خدمت به مردم است.

با اشاره به وصیت نامه شهید ارشد حاج سلیمانی ، معاون نمایندگی شعبه دانشگاه آزاد اسلامی رودهن ، گفت: عشق و علاقه به اهل بیت (ع) ، حمایت از مظلوم ، توکل به خدا ، اخلاص ، رابطه نزدیک با خدا ، تفکر در هزینه. و کتاب روز قضاوت یکی از درسهایی است که می توانید از مدرسه حاج قاسم بیاموزید.

حسینی گفت: امیدوارم خداوند همه ما را با خونریزی این شهید بزرگوار در مسیر درست هدایت کند تا بتوانیم از تلاش های خود برای دفاع از دین اسلام و حفظ وحدت کشور استفاده کنیم.

به گزارش آنا ، در پایان جلسه آگاهی دانشگاه ، مسئولان با زیارت مزار یک شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن ، با تلاش شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا