استان ها

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در استان فارس

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از فارس ، فرمانده سپاه فارو در استان فارس در ابتدای این آموزش که به همت سپاه محمد رسول الله (ص) در شیراز برگزار شد ، در سالن حافظ که محل دائمی نمایشگاه های بین المللی در ایالت فارس است ، گفت: وی با کمک کرونا ، گروه های جهادی و جوانان فارس مانند ستاره های درخشان در آسمان ایران اسلامی درخشیده اند ، وی اظهار داشت: خیران و گروه های جهادی بسیج در زمینه های مختلف به کمک پرسنل بهداشتی آمده و استان های فارو را محروم کرده اند و فقط یک نمونه از آنها. در مرحله نهایی جنبش امداد ، بیش از 25000 نفر برای کمک به بیماران نیازمند خون اهدا کرده اند.

ABAS8711

سردار یداله بوعلی گفت: در این مراسم 5000 بسته معیشت به گروه های نیازمند و آسیب دیده اهدا می شود و این تنها عملیاتی است كه در یكی از 42 حوزه بسیج استان فاری انجام می شود كه با مشاركت خیران و سایر نهادها انجام می شود.

بوعلی با دعوت از گروههای جوانان داوطلب و جهادگر برای مشارکت در پروژه همیار سلامت گفت: پایگاههای مقاومت در سراسر استان فارس آماده ثبت نام داوطلبان برای شرکت در طرح همیار سلامت هستند و همچنین در نظر داریم مراکز بازیابی محله در سراسر استان را ایجاد کنیم. استان فارس محلی را به نام سرای محلات ایجاد کرده است تا مبتلایان به کرونا بتوانند دوران نقاهت خود را در این مکان ها سپری کنند.

توزیع 33،300 بسته معیشتی از ابتدای تاج تاکنون

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز با اشاره به اینکه این منطقه از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون 33 هزار و 300 مورد معیشت را به نیازمندان توزیع کرده است ، گفت: اکنون در مرحله سوم پروژه مواسات به 5 هزار بسته دیگر نیاز است.

ABAS8698

سرهنگ عباس بنایی خیرآبادی با اشاره به آیه قرآن کریم در زمینه کمک به نیازمندان ، افزود: مطمئناً خداوند در ازای این کار خوب ، مردم را با کارهای خوب پاداش و مورد لطف قرار می دهد.

وی با بیان اینکه تکلیف ما توسط امام حسین (ع) روشن شد ، گفت: نیازها و نیازهای افرادی که به شما مراجعه می کنند نعمت الهی است ، بنابراین این نعمت ها برای شما سنگینی نمی کند ، او جهاد را یک امر بسیار بزرگ دانست. و او گفت: بسیج یک روز در جنگ و یک روز به صورت کمک م faithfulمنانه خدمت می کند و نمونه ما در این راه فرمانده مومنان است.

بنایی با بیان اینکه باس ها سال ها به جهاد عادت کرده اند ، افزود: باس ها دستمزد و مزدی ندارند و از درد مردم به خوبی آگاه هستند ، بله ، بله ، این گروه از مردم عاشق ذهن خود هستند و با جنگ مداوم سر آنها آسیب می بیند.

سرهنگ بنایی جهاد را مقدمه ای برای شهادت دانست و افزود: توزیع 100 سبد بهداشتی ، تغذیه 49 هزار پرس غذا ، توزیع 127 هزار ماسک ، بسته بندی لوازم التحریر 870 ، اهدای 25 رولپلاک ، 25 کالا.

وی در پایان با اشاره به اینکه 87 گروه جهادی به طور فعال در برنامه های ارائه شده مشارکت داشته اند ، گفت: “امروز نیز 5 هزار سبد معیشت به عنوان منطقه اول ، مرحله سوم تمرینات امدادی مومن با بسته های معیشت خواهیم داشت. تا به امروز ، 33300 بسته غذایی موجود توزیع شده است.

دکمه بازگشت به بالا