استان ها

راهیابی دانشجویان مشهدی به مرحله نمایش عمومی جشنواره مد و لباس فجر

فرزانه فدایی در گفت و گو با خبرنگار آنا کردا گفت: آثار مد و لباس دانشجویان گروه طراحی لباس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به روی صحنه نمایشگاه عمومی یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر تهران رفت.

وی ادامه داد: یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر با محوریت پیشینه تاریخی، فرهنگی و مذهبی ایران اسلامی به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای آنچه مقام معظم رهبری سال جدید را به نام «سال جدید» نامگذاری کردند، به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. مسابقه تولید دانش مبتنی بر اشتغال» در بخش از 18 تا 24 تیرماه 1401 در تهران برگزار شد.

یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد افزود: در این مورد آثار ارسالی از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد پس از طی مراحل ارزیابی به مرحله نمایش عمومی در برج میلاد تهران رسید.

به گزارش آنا، دانشجویان طراحی صحنه و لباس دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به سرپرستی استاد فرزانه فدایی با الهام از آثار معماری، مساجد، خانه های تاریخی، فرش، مینیاتور و هر چیزی که از میهن ماست، طراحی شده اند. اسلام برمهیزد به طراحی و تولید آثار هنری می پردازد و تاکنون در جشنواره های مختلف استانی و کشوری مقام های قابل قبولی را کسب کرده است.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا