استان ها

ماهیت اصلی مناطق آزاد باید شکوفا شود/ ساخت مسکن ملی و ارزان در کیش کلید خورد

به گزارش تیتر اول کیشا: حمیدرضا مومنی کیشی در مراسم اعطای جایزه رئیس جمهور و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیشا گفت: راه حل های عملی باید اقداماتی را برای افزایش ظرفیت و قدرت بخش خصوصی در زمین در نظر بگیرد و ما اجازه می دهیم دبیرخانه به شرایط اولیه برگردند و وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی با تأکید بر اینکه باید از عملکرد منطقه آزاد کیش در تأمین منابع مالی به عنوان الگویی موفق برای توسعه سایر مناطق آزاد در کشور استفاده شود ، ادامه داد: موفقیت این منطقه آزاد با بازیگران قدرتمند بخش خصوصی ، یک رکن اساسی توسعه اقتصادی “.

مشاور رئیس جمهور در زمینه مناطق آزاد گفت: امروز بودجه یکی از موضوعات اساسی برای همه مناطق به ویژه فعالان بخش خصوصی است که خوشبختانه در این زمینه عملکرد خوبی در منطقه آزاد کیش داشته اند.

وی افزود: عملکرد منطقه آزاد کیش از طریق روش های جدید تأمین مالی می تواند الگوی عملی مناسبی برای سایر مناطق آزاد کشور باشد و برای حل مشکلات منابع مالی سرمایه گذاران باید به سمت بازار سرمایه و بازارهای مالی حرکت کنیم. “

مومنی همچنین جهت گیری برنامه ، دست پاک و اقتدار را به عنوان سه م componentsلفه مهم مدیران منطقه آزاد ملی برشمرد و خاطرنشان کرد: هیچ مدیری نمی تواند بدون برنامه و با اتکا به آزمون و خطا کارها را انجام دهد.

به گفته وی ، تعهد اساس اجرای برنامه های توسعه و توسعه است و برای موفقیت در کار ، لازم است با مدیران و اداراتی که عملکرد شفاف دارند ، همکاری شود و با توجه به اهمیت بهداشت و رعایت آن. رهبر نمی تواند بدون اختیار در این مسیر با موفقیت عمل کند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد با تأکید بر لزوم توسعه زیرساخت ها در مناطق آزاد کشور و ارج نهادن به مشتری و کاهش بروکراسی اداری ، خواستار حل دو زیرساخت مهم آب و برق در کیشیناو تحت مدیرعامل جدید شد. .

تکمیل محصولات نیمه تمام درخواستی مردم کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم در مورد لزوم تکمیل محصولات نیمه تمام در جزیره گفت: تکمیل این پروژه ها به عنوان مطالبه مردم کیش و رسانه ها با جدیت اجرا می شود.

جعفر آهنگران اظهار داشت: با كمك كامل سازمان منطقه آزاد و همكاري بخش خصوصي ، با سهولت سفر به همه هموطنان به اين منطقه آزاد ، چشم انداز Kisha for All را تحقق خواهيم بخشيد.

وی ادامه داد: خروج هواپیمایی کیش از روند خصوصی سازی یکی از مهمترین عوامل رونق صنعت گردشگری و رضایت هموطنان است و سرمایه گذاران نیز آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرده اند.

ساخت مسکن ملی و ارزان اصلی ترین کار در کیشینو بود

رئیس و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین به ساخت مسکن ملی در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: ساخت مسکن ملی و ارزان قیمت در جزیره کیش و بندر آفتاب در دستور کار این سازمان قرار دارد.

نیاز به بازگرداندن 51٪ آب و برق به سازمان منطقه آزاد کیشا ، تسریع در ساخت و بهره برداری از ترمینال جدید فرودگاه کیشا ، عدم انتقال هواپیمایی کیش به سازمان خصوصی سازی ، برای تعمیم تجربه موفقیت آمیز منطقه آزاد کیشا. با استفاده از ابزارهای مالی برای بخش خصوصی ، این سازمان با تأسیس شورای منابع و سرمایه گذاری در سازمان منطقه آزاد کیش ، توجه بیشتری به محصولات نیمه تمام ، موارد قبلی و همچنین بنادر توسعه یافته و تعمیق یافته داشت. که جعفر آهنگران تأکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با توجه به زیرساخت های اساسی ، ما باید در قبال متقاضیانی که از این پس برای فعالیت های سرمایه گذاری و اقتصادی یا گردشگری وارد کیش می شوند ، پاسخگو باشیم.

ایجاد کارگروهی برای رفع موانع از طریق همکاری بین سرمایه گذاران و اتحادیه های کارگری

وی با تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع ، به ایجاد کارگروهی برای رفع موانع سازمان منطقه آزاد کیشا اشاره کرد و گفت: با استفاده از رهنمودهای رهبر ارشد برای رفع موانع ، کارگروه رفع موانع در همکاری نزدیک با اتحادیه های کارگری و سرمایه گذاران جزیره کیشا تاسیس شده است.

به گفته آهنگران ، تبدیل شرکت توسعه سرمایه گذاری کیش به یک شرکت سهامی عام از اصلی ترین فعالیتهای این سازمان است و با ذکر سهام سهام این شرکت در بورس اوراق بهادار بسیاری از مسائل که آینده فعالیتها را تضمین می کند ، حل می شود.

سازمان منطقه آزاد کیش 20 تا 30 هزار میلیارد ریال نقدینگی

معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد کیش با اشاره به نقدینگی 20 تا 30 هزار میلیاردی این سازمان و آمادگی برای اجرای پروژه های عمرانی در منطقه گفت: تلاش فراوان این سازمان برای تأمین منابع مالی به روش های جدید و سرمایه گذاری در پروژه های مختلف تاکنون 85 هزار میلیارد ریال ارزش افزوده ، که یک موفقیت ارزشمند در توسعه جزیره است.

ناصر آخوندی گفت: ایجاد یک مرکز مالی دریایی ، اجرای یک برنامه جامع توسعه هندورابی و ایجاد یک شرکت هلدینگ مالی چند بخشی برای اتصال به بازار سرمایه از جمله برنامه های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش در طول سال است. پنج سال آینده

وی ادامه داد: با انعقاد موافقت نامه های بین المللی متناسب با منافع ملی می توان با تأسیس و راه اندازی بورس بین المللی سهام یک مرکز مالی دریایی در منطقه ایجاد کرد که منجر به تغییرات عمده ای در تجارت و معاملات ارزی خواهد شد. جزیره کیش “

عدالت مرکزی مهمترین ویژگی کارگزاران سیستم است

کیشیم اهل سنت جمعه اهل سنت با اشاره به اینکه عدالت مهمترین ویژگی کارگزاران در نظام اسلامی است ، تغییر دولتهای مختلف را یکی از مشکلات اصلی منطقه آزاد کیشو عنوان و تأکید کرد که نباید جلوی این رشد و توسعه گرفته شود توسط این تغییرات

شیخ جاغوپس شمس ، با استقبال از مدیر اجرایی جدید آشنایی سازمان منطقه آزاد کیشا با منطقه ، گفت: “بدون شک ، رونق و توسعه این جزیره زیبا یک هدف مهم و مشترک است که همه ما برای دستیابی به آن همکاری خواهیم کرد. “

شایان ذکر است در پایان این مراسم حمیدرضا مومنی مشاور و دبیر رئیس شورای عالی مناطق آزاد ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده توسط غلامحسین مظفری و به جعفر آهنگران به عنوان رئیس و مدیرعامل کیش فری تقدیر کرد. . سازمان منطقه

48

دکمه بازگشت به بالا