استان ها

مبعث؛ آغاز پایه‌گذاری تمدن اسلامی/علت تاثیرگذاری پیامبر(ص) محتوای غنی قرآن بود

تیتر اول / لرستان نایب رئیس شورای ملی مجالس دینی بعثت پیامبر اکرم (ص) را آغاز توسعه تمدن اسلامی دانست و گفت: پیامبر گرامی اسلام مردم قلب را خرافی ، مهربان و م faithfulمن قرار داد. انسان ها.

روح الدین دریکوند در مصاحبه با تیتر اول هویات الاسلام ، با استقبال از بعثت نبی مکرم اسلام ، اظهار داشت: توصیف پیامبر اکرم (ص) و وحی او فراتر از خرد بشریت است.

وی بعثت پیامبر گرامی اسلام را آغاز نجات بشریت از جهل و جهل دانست و با اشاره به اینکه بعثت طلوع آفتاب ، هدایت و درخشش حضرت محمد (ص) است ، تصریح کرد: راجب ، منبع شستن حسادت و غبار قلب ، استكبار را نرم می كند و در معاشرت با دشمنان برمی گردد ، منبع پیشگویی پیامبر گرامی اسلام است.

دریكوند با اشاره به اینكه كل جهان ، مردم و جهان با تزئینات نبوی نبوی آراسته شده اند ، معاد را آغاز بعثت قرآن برای هدایت بشر خواند و گفت: پیامبر اسلام (ص) نمی دانست كه مطلب دارای این موقعیت است. که دعایش به گونه ای مستجاب شد که او به اندازه سر سوزن از حمله ارتش ابراهیم نترسید و نگران نبود که ابراهیم برای نابودی کعبه فیل آورده باشد و مانند کوه بایستد.

نایب رئیس هیئت های مذهبی کشور با اشاره به اینکه ابراهیم از عبدالمطلب پرسید که چه می خواهی قبل از حمله به کعبه ، پاسخ داد: “شترهای مرا که سربازان شما به عنوان طعمه گرفتند ، برگردانید ، زیرا من صاحب شتر و این خانه ها هستم.” او صاحب خانه ای برای تخریب آن است و از خانه اش دفاع می کند. “

وی با اشاره به اینکه روز رستاخیز آغاز یک مکتب و مذهب اسلامی مترقی است ، افزود: بشر به پیامبر گرامی اسلام رحم نکرد و دخترانش را زنده به خاک سپرد و در آن زمان پیامبر اکرم (ص) آمد و انسان نادان. “خودخواهی و شایعه پراکنی مردم به مهربان بودن ، عادل بودن و وفاداری ، و جاهلیت جای خود را به عدالت و درستی داد.

دریکوندس با اشاره به اینکه در زمان پیامبر اکرم (ص) جامعه غرق در خرافات ، ضعف ایمان بود و اعتقادی به ایمان مبدأ و معاد نداشت ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) نحوه فروپاشی جامعه را دگرگون کرد توهمات و خرافات ، و دلیل این تأثیرگذاری در عصر جاهلیت ، محتوای غنی قرآن و صفات اخلاقی قابل توجه آن است.

نایب رئیس شورای ملی مجالس دینی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) آشنایی مشخصی با قرآن داشت و آشنایی با قرآن موجب موفقیت پیامبر اکرم (ص) شد ، ادامه داد: قرآن کریم خطبه ای از خداوند ، شفا دهنده بیماری های معنوی است. برای مrsمنان این است که قلب این امام را در قیامت در غار حرا آزار دهند.

رهبر هیئتهای مذهبی سوره سوره توبه در آیه 124 گفت: an: در این آیه: جهانی بودن آن و نسخه ای از سعادت همه بشریت ، زیرا قرآن کلمه و وحی فراگیر ، آغاز وحی و منادی شکل گیری دولت جهانی بود.

وی با یادآوری اینکه شب رستاخیز شب بزرگی است که در آن شب بر کارهای آن تأکید شده است ، بر ثواب روزه داری در روزهای پایانی ماه رجب تأکید کرد و گفت: هنر پیامبر اکرم (ص) بعد از بعثت تعلیم و تربیت بود مردم شروع به حرکت می کنند.

طبقه کارگر متذکر شد که هنگامی که پیامبر از غار حرا پایین آمد ، وی تبلیغات خود را از خانواده خود آغاز کرد و گفت که هدف از بعثت برقراری عدالت در جهان است و ادامه داد: خداوند به همه مردم قول داده است که تحت اسلام باشند تا روزی که پرچم برافراشته می شود. امام زمان (عج).

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا