ورزش و نشاط

مادران ایرانی باید بازی فرزندانشان را ببینند

آفتاب‌‌نیوز :

ژوزه مورایس در آیین رونمایی از لباس و حامیان مالی تیم فوتبال سپاهان در فصل ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ پیش از شروع رسمی رقابت‌های لیگ‌برتر، اظهار کرد: وقتی که ۹ سالم بود مادرم فوت شد و هیچ وقت حتی یک بازی من را ندید. من تمام فوتبالیست‌های ایرانی را دیده‌ام و مادران خیلی مهم هستند. یک انسان بالغ هستم اما همچنان برای مادرم احساس دلتنگی دارم و فکر می‌کنم مادر همه فوتبالیست‌ها لیاقت آن را دارند که به استادیوم بیایند و بازی فرزندان‌شان را ببینند.

وی افزود: به دنبال رقابت منصفانه و عادلانه هستیم. وقتی لیاقت کسب جامی را داشته باشید، در نهایت آن را به دست می‌آورید. ما یک تیم خوشحال، یک شهر مهمان‌پذیر با مردم مهمان‌پذیر هستیم.

مورایس ادامه داد: ما به جنگ نمی‌رویم و چیزی که می‌خواهیم صلح است. در صلح ارزش‌های قدرتمندی وجود دارند که می‌توانند رقابت را زیبا کنند و این چیزی است که ما می‌خواهیم.ما در زمین عادلانه می‌جنگیم چون ورزش بر این مبنا است؛ به تیم‌های رقیب احترام می‌گذاریم اما در زمین برای برنده شدن بازی می‌کنیم؛ زمین بسیار بزرگ است و تنها مختص به زمین فوتبال نمی‌شود بلکه شامل کل دنیاست و لیاقت سیستم عادلانه را دارد.

سرمربی سپاهان در پایان خاطرنشان کرد: برای همه در این سفری که داریم، آرزوی موفقیت می‌کنم تا بتوانیم عدالت را برقرار کنیم. می‌دانم که سفر ساده‌ای نیست اما فکر می‌کنم که می‌توانیم انجامش دهیم.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا