استان ها

نیت خدمت به مردم، تعیین‌کننده رفتار مسئولان است

تیتر اول/فارس معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه نیت خدمت به مردم، تعیین کننده رفتار مسئولان است، رفتار متناسب با جایگاه را موجب آرامش مردم دانست.

به گزارش تیتر اول به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، محمدرضا حسینی امروز، ۲۰ مهرماه در حاشیه میز خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه سفر هیئت دولت به فارس، به تاثیر کیفیت حضور مسئولان در سفر هیئت دولت و نقش تعیین‌کننده آن‌ها در پیگیری مشکلات اشاره و بر لزوم توجه به حسابرسی رفتار اداری با مردم تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اگر ما با نیت حل مشکلات مردم به این استان آمده باشیم، این نیت از ما رفتاری متفاوت، متجلی می‌سازد و مردم، این مسئله را احساس می‌کنند، چنانچه خداوند نیز وعده داده است که اگر نیت خدمت به مردم داشته باشیم، راه‌ها را به ما نشان می‌دهد.

وی با اشاره به بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اینکه مردم ما بهتر از مردمان عهد رسول‌الله در مدینه و مردمان کوفه در عهد امیرالمومنین(ع) هستند، افزود: نیت وقتی مهمتر است که بدانیم مردمی که خدمتگزار آن‌ها هستیم به فرمایش امام امت، بهترین مردم عالم هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: رهنمودهای دینی در فرمایشات پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) با آن جایگاه و مقام در توصیف خدمت به مردم باید سرلوحه نیت و اقدامات مدیران باشد.

وی تأکید کرد: نیت خدمت به مردم، تعیین کننده رفتار ماست. چنانچه وقتی رفتار متناسب با این جایگاه را داشته باشیم، حتی اگر نتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم، آن‌ها آرامش دارند و این آرامش، سرمایه و مسیر جدیدی برای ارائه خدمت بهتر است.

حسینی بیان کرد: اگر بتوانیم با عمل خود، قلوب مردم را آرام کنیم یعنی در جایگاه جانشینی و خلیفه اللهی خدا نشسته ایم و خداوند، ما را نصرت خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر ما حقوق هم نمی گرفتیم برای آنکه بتوانیم در مسیر رشد، کمال و تقرب الهی قرار بگیریم، محتاج خدمت به مردم بودیم.

وی با تاکید بر اهمیت حل مشکلات مردم، گفت: اگر به واسطه نیت حل مشکلات و اجابت مطالبات، رفتار ما تغییر کند و آرامش برای مردم حاصل شود مطمئنا به وظیفه خود عمل کرده ‌یم.

حسینی بر ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرد و با اشاره به ضرورت کیفیت بخشی سفر دوم هئیت دولت به فارس در مقایسه با سفر اول، گفت:  تلاش ما این است که در این سفر با ارتباط بیشتری که با مردم داشته باشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا