جامعه

تشکیل موکب “سلیمانی” وزارت رفاه/امکان استفاده از خدمات وزارتخانه در این موکب

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل راهپیمایی سلیمانی این وزارتخانه خبر داد.

به گزارش تیتر اول، محمد چاخان گفت: راهپیمایی سلیمانی وزارتخانه از 13 تا 16 دی ماه از ساعت 13 تا 16 در محل پارک دانش آموزی تهران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه هدف از راهپیمایی سلیمانی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارتباط با مردم و رسیدگی فوری به آنها بوده است، افزود: ارتباط مستقیم با مردم رویه ای است که در آن مسئولان وزارتخانه به ویژه خود وزیر.” و اعضا وارد عمل شده اند و در این راستا در تاریخ 29 دی ماه در مسجد ابوذر تهران برای دیدار با مردم و رفع نیازهای آنان حضور داشتند.

وی افزود: این برنامه با ایام وفات حضرت زهرا (س) و سالروز عروج سردار شهید سلیمانی با نام موکب سلیمانی وزارت مردم آغاز شد و هر ماه در یکی از مساجد تهران».

چخیان گفت: در موکب سلیمانی جامعه هدف به فعالیت ها و خدمات تعاونی، وزارت کار و رفاه اجتماعی معرفی می شود تا مشکل خود را به صورت حضوری مطرح کرده و از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشریح کرد: سازمان بهزیستی، سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی کشوری حضور داشتند.

وی افزود: متولی این برنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری شهرداری و سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، چخان با بیان اینکه فضای فرهنگی و معنوی راهپیمایی سلیمانی متاثر از ایام شهادت حضرت زهرا (س) و ایام الله بود، گفت: شهادت سردار حج. قاسم سلیمانی با پیروی از راه حاج قاسم سلیمانی که از سوی رئیس اجرایی به عنوان تلاش و کوشش خستگی ناپذیر مطرح شد، می‌توانیم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا